Всесвітня пандемія вносить свої корективи в діяльність усіх підприємств та організацій, незалежно від їх підпорядкування, розмірів, форми власності, організаційних особливостей, а також чисельності працівників. Не стали винятком і заклади вищої освіти. В умовах сьогодення студенти вимушені не лише навчатися в дистанційному режимі, але й апробовувати результати власних наукових досліджень в on-line форматі.
Незважаючи на ситуацію, що склалася, студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ під керівництвом викладачів кафедри маркетингу активно беруть участь у міжнародних і всеукраїнських конференціях, колоквіумах, круглих столах та семінарах, присвячених розвитку сучасної економічної науки, організаторами яких є як заклади вищої освіти, так і численні організації різного рівня.
Саме такою є наукова економічна організація «Перспектива» – консолідатор прогресивних ідей та теорій щодо розвитку української економіки та приватних бізнес-проектів. Цілі організації полягають у розвитку особистостей та становленні економічної еліти, що згодом розвиватиме проєкти різних рівнів, а також розвитку економічної науки та економіки, як у локальних, так і в національних масштабах. Бажання постійно триматися в числі активних наукових громадських об'єднань стимулює організацію постійно тримати руку на пульсі актуальних трендів економічної науки та проводити заходи, що об’єктивно необхідні для забезпечення діалогу між зацікавленими та вмотивованими представниками студентства, науки та бізнесу.
Одним із таких заходів стала квітнева міжнародна науково-практична конференція «Розвиток фінансово-економічного становища на різних рівнях управління: підприємство, регіон, держава», проведена у місті Дніпро, яка поєднала зацікавлених студентів, аспірантів, молодих вчених і практикуючих економістів. Учасниками конференції стали студенти 4 курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Катерина Асоскова з доповіддю «Ефективність політики управління витратами сучасного підприємства» (науковий керівник – д.е.н., професор Лариса Страшинська), Христина Антіпова з доповіддю «Маркетингове дослідження популярності інтернет-магазинів» (науковий керівник – д.е.н., професор Лариса Страшинська), Анастасія Трусова з доповіддю «Актуальні шляхи оптимізації процесу обслуговування клієнтів підприємствами роздрібної торгівлі» (науковий керівник – к.е.н., доцент Вікторія Стеценко), які представили своє бачення вирішення актуальних економічних проблем сьогодення.
Викладачі кафедри маркетингу переконані, що, незважаючи на складні сучасні обставини, участь студентів у різноманітних розвиваючих заходах, зокрема наукових конференціях, практико-спрямованих круглих столах і семінарах, необхідна не лише з точки зору апробації результатів їх власних наукових досліджень, але й сприятиме досягненню успіху та становленню висококваліфікованого професіонала-економіста в майбутньому.