Підвищення якості освіти, що отримують студенти кафедри маркетингу, незмінно супроводжується підвищенням рівня знань і компетенцій викладачів. Кафедра, випускниками якої є спеціалісти трьох напрямків – «Маркетинг», «Реклама та зв’язки з громадськістю» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», характеризується постійним підвищенням кваліфікації всіх її співробітників. Зразком такого розвитку є відвідування майстер-класу провідного спеціаліста ТОВ «Телеканал «СТБ» Світлани Лобко доцентом кафедри Вікторією Стеценко.
Майстер-клас організований з метою об’єднання фахівців рекламної галузі для представлення результатів дослідження телеканалом сучасних і найбільш актуальних методів реклами. Світлана Лобко звернула особливу увагу на присутні ринкові тенденції щодо зміни стандартної форми рекламування на спонсорство. Все більше брендів обирають інтеграцію в телепроекти, яскраві зразки якої були розглянуті, та ретельно проаналізовані причину успіху.
Здобуті викладачем нові знання будуть відображені при викладанні дисциплін «Організація рекламної кампанії» та «Поведінка споживачів».