Н У Х Т

Маркетинг

Інститут економіки і управління

Інститут економіки і управління

Контактна інформація
01601, м. Київ, вул. Володимирська 68,
корп. "В", ауд. 203, 312

Cторінка інституту

Код та назва спеціальності

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Форма навчання

Денна, Заочна

Освітній ступінь

Магістр

Підготовка фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти у галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг» та освітньо-професійною програмою «Маркетинг»

Освітньо-професійна програма підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг» в Навчально-науковому інституті економіки і управління Національного університету харчових технологій (НУХТ) передбачає навчання тривалістю 1 рік 4 місяці:

  • за денною і заочною формою;
  • на бюджетній і контрактній основі;
  • на базі освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності «Маркетинг» та будь-якої іншої спеціальності чи спеціалізації.

Магістерська підготовка за спеціальністю «Маркетинг» є логічним продовженням професійної підготовки фахівців з маркетингу, здатних вирішувати сучасні нестандартні задачі динамічного ринкового середовища з використанням сучасних аналітичних засобів, прогресивних маркетингових  технологій впливу і сучасного інструментарію, а також передбачає поглиблення і розширення професійних знань маркетологів, що відповідатимуть останнім світовим тенденціям та трендам середовища.

Магістерська програма формує у студентів професійні компетенції для успішного виконання стратегічних і тактичних завдань, що постають перед маркетологами в сучасних умовах. Навчальним планом передбачено більш  глибоке опанування тих напрямів маркетингової діяльності, які вивчались на ОКР бакалавра, а також передбачено набуття навичок, які є найбільш актуальними в умовах глобалізації світової економіки, але не передбачені навчальними планами рівня «бакалавр». Програма підготовки максимально враховує індивідуальні професійні інтереси магістранта та специфіку його дослідницької діяльності, і передбачає можливість вибору дисциплін варіативного блоку.

Курси програми спрямовані на формування у магістранта знань, компетенцій та навичок у максимальній відповідності реаліям вимог ринку та запитам роботодавців з урахуванням сучасних тенденцій маркетингу та реклами і містять не тільки теоретичну, а й активну практичну складову. Під час навчання викладачами широко використовуються кейси, рольові ігри, дискусії, реальні проекти від компаній.

Наповнення програми. Задля набуття магістрантом фахових компетенцій з маркетингу в навчальному плані передбачено вивчення таких дисциплін:

  • стратегічний маркетинг;
  • рекламний менеджмент;
  • управління продажами;
  • мерчандайзинг;
  • товарна інноваційна політика;
  • менеджмент персоналу;
  • Інтернет-дослідження в маркетингу;
  • маркетингові технології управління Інтернет-проектами;
  • маркетинговий менеджмент.

Викладацький склад. З метою здійснення ефективної підготовки з магістрантами спеціальності «Маркетинг» працюють висококваліфіковані та досвідчені викладачі (3 доктори економічних наук та 14 кандидатів економічних наук), які мають значний як науковий, так і практичний досвід, що дозволяє наповнювати курси актуальною інформацією та забезпечувати високий рівень конкурентоздатності випускників кафедри.

Фахові компетенції. За рахунок поєднання актуального наповнення курсів програми, їх безперервного оновлення і високого рівня  педагогічного та практичного досвіду викладачів у сфері  маркетингу та реклами  стає можливим формування актуальних фахових компетенцій, завдяки яким магістрант НУХТ володіє прогресивними методами збору ринкової інформації, проведення якісних та кількісних досліджень, маркетингового аналізу споживчої поведінки і побудови ефективної рекламної кампанії з метою позиціювання фірми для цільових сегментів ринку, сфер діяльності тощо, а тому є конкурентоспроможним на ринку праці.

Талановиті випускники магістратури отримують переважне право на вступ до аспірантури за спеціальністю «Маркетинг».

Випускник магістратури ННІ економіки і управління НУХТ з магістерської програми «Маркетинг» – це сучасний кваліфікований спеціаліст з високим ступенем розвитку практичних вмінь в галузі регулювання та управління маркетинговою діяльністю підприємства, здатний самостійно вибудовувати та ефективно корегувати товарну, цінову, комунікаційну та збутову стратегію і тактику у різноманітних секторах економіки, у діяльності установ будь-якої форми власності, на виробництві, у комерційних та некомерційних організаціях.

Компетенції випускників-магістрів за магістерською програмою «Маркетинг» дозволяють їм обіймати посади: начальник рекламно-інформаційного агентства; директор з маркетингу; комерційний  директор; начальник відділу збуту (маркетингу); начальник комерційного відділу; керівник відділу реклами; начальник відділу зі зв'язків з громадськістю; директор рекламної агенції; консультант з ефективності підприємництва; консультант з маркетингу; рекламіст; фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог); фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку та ін.

Остання зміна: 08 червня 2024

Терміни та вартість навчання

Денна форма навчання 38 500 грн за два семестри Термін навчання:
1 рік 4 місяці
Заочна форма навчання 27 000 грн за два семестри Термін навчання:
1 рік 4 місяці

на основі НРК6 та НРК7

  • для вступу на спеціальності галузей знань 01 «Освіта/Педагогіка» (крім спеціальності 017 «Фізична культура і спорт»), 05 «Соціальні та поведінкові науки», 06 «Журналістика», 07 «Управління та адміністрування», 08 «Право», 12 «Інформаційні технології», 24 «Сфера обслуговування», 28 «Публічне управління та адміністрування», 29 «Міжнародні відносини» потрібні були результати ЄВІ 2023 або 2024 років та ЄФВВ 2024 року;
  • для вступу на інші спеціальності потрібні були результати ЄВІ 2023 або 2024 років та фахового іспиту;
  • усі вступники мають написати мотиваційні листи, які додаватимуться до кожної поданої електронної заяви;
  • ...

Детальніше

 

 

Детальніше про ВСТУП перейти