Підготовка фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти у галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг» та освітньо-професійною програмою «Маркетинг»
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг» в Навчально-науковому інституті економіки і управління Національного університету харчових технологій (НУХТ) передбачає навчання тривалістю 1 рік 4 місяці:
- за денною і заочною формою;
- на бюджетній і контрактній основі;
- на базі освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності «Маркетинг» та будь-якої іншої спеціальності чи спеціалізації.
Магістерська підготовка за спеціальністю «Маркетинг» є логічним продовженням професійної підготовки фахівців з маркетингу, здатних вирішувати сучасні нестандартні задачі динамічного ринкового середовища з використанням сучасних аналітичних засобів, прогресивних маркетингових технологій впливу і сучасного інструментарію, а також передбачає поглиблення і розширення професійних знань маркетологів, що відповідатимуть останнім світовим тенденціям та трендам середовища.
Магістерська програма формує у студентів професійні компетенції для успішного виконання стратегічних і тактичних завдань, що постають перед маркетологами в сучасних умовах. Навчальним планом передбачено більш глибоке опанування тих напрямів маркетингової діяльності, які вивчались на ОКР бакалавра, а також передбачено набуття навичок, які є найбільш актуальними в умовах глобалізації світової економіки, але не передбачені навчальними планами рівня «бакалавр». Програма підготовки максимально враховує індивідуальні професійні інтереси магістранта та специфіку його дослідницької діяльності, і передбачає можливість вибору дисциплін варіативного блоку.
Курси програми спрямовані на формування у магістранта знань, компетенцій та навичок у максимальній відповідності реаліям вимог ринку та запитам роботодавців з урахуванням сучасних тенденцій маркетингу та реклами і містять не тільки теоретичну, а й активну практичну складову. Під час навчання викладачами широко використовуються кейси, рольові ігри, дискусії, реальні проекти від компаній.
Наповнення програми. Задля набуття магістрантом фахових компетенцій з маркетингу в навчальному плані передбачено вивчення таких дисциплін:
- стратегічний маркетинг;
- рекламний менеджмент;
- управління продажами;
- мерчандайзинг;
- товарна інноваційна політика;
- менеджмент персоналу;
- Інтернет-дослідження в маркетингу;
- маркетингові технології управління Інтернет-проектами;
- маркетинговий менеджмент.
Викладацький склад. З метою здійснення ефективної підготовки з магістрантами спеціальності «Маркетинг» працюють висококваліфіковані та досвідчені викладачі (3 доктори економічних наук та 14 кандидатів економічних наук), які мають значний як науковий, так і практичний досвід, що дозволяє наповнювати курси актуальною інформацією та забезпечувати високий рівень конкурентоздатності випускників кафедри.
Фахові компетенції. За рахунок поєднання актуального наповнення курсів програми, їх безперервного оновлення і високого рівня педагогічного та практичного досвіду викладачів у сфері маркетингу та реклами стає можливим формування актуальних фахових компетенцій, завдяки яким магістрант НУХТ володіє прогресивними методами збору ринкової інформації, проведення якісних та кількісних досліджень, маркетингового аналізу споживчої поведінки і побудови ефективної рекламної кампанії з метою позиціювання фірми для цільових сегментів ринку, сфер діяльності тощо, а тому є конкурентоспроможним на ринку праці.
Талановиті випускники магістратури отримують переважне право на вступ до аспірантури за спеціальністю «Маркетинг».
Випускник магістратури ННІ економіки і управління НУХТ з магістерської програми «Маркетинг» – це сучасний кваліфікований спеціаліст з високим ступенем розвитку практичних вмінь в галузі регулювання та управління маркетинговою діяльністю підприємства, здатний самостійно вибудовувати та ефективно корегувати товарну, цінову, комунікаційну та збутову стратегію і тактику у різноманітних секторах економіки, у діяльності установ будь-якої форми власності, на виробництві, у комерційних та некомерційних організаціях.
Компетенції випускників-магістрів за магістерською програмою «Маркетинг» дозволяють їм обіймати посади: начальник рекламно-інформаційного агентства; директор з маркетингу; комерційний директор; начальник відділу збуту (маркетингу); начальник комерційного відділу; керівник відділу реклами; начальник відділу зі зв'язків з громадськістю; директор рекламної агенції; консультант з ефективності підприємництва; консультант з маркетингу; рекламіст; фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог); фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку та ін.