Н У Х Т

Теплонасосні установки та кондиціювання повітря

Інженерно-технічний інститут

Інженерно-технічний інститут

Контактна інформація
01601, м. Київ, вул. Володимирська 68
Корп. "А", ауд. 303.

Cторінка інституту

Код та назва спеціальності

G4 Енерговиробництво

Освітня програма

Теплонасосні установки та кондиціювання повітря

Форма навчання

Денна, Заочна

Освітній ступінь

Бакалавр

Підготовка фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у галузі знань G «Інженерія, виробництво та будівництво» за спеціальністю G4 «Енерговиробництво», спеціалізація G4.04 «Холодильні та кліматичні технології» та освітньо-професійною програмою «Теплонасосні установки та кондиціювання повітря»

hol-b-1.jpg

Мета освітньо-професійної програми – підготовка фахівців, здатних до комплексного розв’язання складних задач і проблем розроблення нових та вдосконалення, модернізації і експлуатації існуючих теплонасосних установок та систем кондиціювання повітря, що передбачає проведення досліджень, оновлення та інтеграції знань в умовах недостатньої інформації та суперечливих вимог, притримуючись цілей сталого розвитку.

Освітня програма орієнтована на підготовку фахівців, які мають володіти: сучасними методами та засобами для аналізу, синтезу, проектування, налагодження, модернізації та експлуатації теплових насосів і систем на їх основі та установок з кліматизації (кондиціювання) повітря промислових та побутових споживачів

Основний фокус освітньо-професійної програми – підготовка освітньо-професійних кадрів які володіють сучасними методами аналізу, синтезу, проектування, налагодження, модернізації та експлуатації теплових насосів і систем на їх основі та установок з кліматизації (кондиціювання) повітря промислових та побутових споживачів.

Особливості програми – освітня програма бакалавра передбачає теоретичну та практичну підготовку для проведення проектно-технологічних, виробничо-технологічних робіт з використанням сучасних комп’ютерних технологій і спеціалізованого програмного забезпечення, з розробленням та впровадженням технічних і технологічних інновацій.

Позиціонуючи себе потужним виробником харчових продуктів з високою доданою вартістю, наша країна тим самим надає найвищого пріоритету розвитку холодильної та кліматичної техніки, адже холодильна галузь на будь-якій ділянці харчового ланцюга від лану до столу забезпечує зберігання та холодильне оброблення продукту від первісного охолодження харчової сировини аж до зберігання готових виробів на охолоджуваних вітринах супермаркетів; кліматична техніка також має широке застосування від побутових кондиціонерів до систем підтримання мікроклімату цивільних об'єктів та промислових підприємств. Поєднання централізованих систем холодопостачання та систем підтримки мікроклімату сумісно з тепловими насосами дозволяє досягти значного економічного ефекту.

hol-b-2.jpeg

Закінчивши навчання за пропонованою освітньо-професійною програмою, випускники отримують основні компетенції:

  • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі і практичні проблеми у галузі енергетичного машинобудування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорії тепломасообміну, технічної термодинаміки, гідрогазодинаміки, трансформації (перетворення) енергії, технічної механіки та методів відповідних наук і характеризується комплексністісю та невизнченістю умов;
  • здатність реалізовувати свої права та обов'язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенсва права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;
  • здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та  форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя;
  • здатність засвоювати знання в практичних ситуаціях;
  • знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
  • здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
  • здатність використовувати іноземну мову у професійній діяльності;
  • навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
  • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
  • здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
  • здатність працювати в команді;
  • навички міжособистісної взаємодії;
  • здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня;
  • цінування та повага різноманітності та мультикультурності;
  • навички здійснення безпечної діяльності;
  • здатність забезпечувати якість виконуваних робіт;
  • прагнення до збереження навколишнього середовища;
  • здатність діяти соціально відповідально та свідомо;
  • здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів;
  • здатність продемонструвати систематичне розуміння ключових аспектів та концепції розвитку галузі енергетичного машинобудування;
  • здатність застосовувати свої знання і розуміння для визначення, формулювання і вирішення інженерних завдань з використанням методів електричної інженерії;
  • здатність аналізувати інформацію з літературних джерел, здійснювати патентний пошук, а також використовувати бази даних та інші джерела інформації для здійснення професійної діяльності;
  • здатність застосовувати стандартні методи розрахунку при проектуванні деталей і вузлів енергетичного і технологічного обладнання;
  • здатність розробляти енергозберігаючі технології та енергоощадні заходи під час проектування та експлуатації енергетичного і теплотехнологічного обладнання;
  • здатність вибирати основні й допоміжні матеріали та способи реалізації основних теплотехнологічних процесів при створенні нового обладнання в галузі енергомашинобудування і застосувати прогресивні методи експлуатації теплотехнологічного обладнання для об'єктів енергетики, промисловості і транспорту, комунально-побутового та аграрного секторів економіки;
  • здатність брати участь у роботах з розробки і впровадження теплотехнологічних процесів у ході підготовки виробництва нової продукції, перевіряти якість монтажу й налагодження при випробуваннях і здачі в експлуатацію нових енергетичних об'єктів та систем;
  • здатність визначати режими експлуатації енергетичного та теплотехнологічного обладнання та застосовувати способи раціонального використання сировинних, енергетичних та інших видів ресурсів;
  • здатність виконувати роботи зі стандартизації, уніфікації та технічної підготовки до сертифікації технічних засобів, систем, процесів, устаткування й матеріалів, організовувати метрологічне забезпечення теплотехнологічних процесів з використанням типових методів контролю якості продукції у галузі енергетичного машинобудування;
  • здатність забезпечувати моделювання об'єктів і процесів з використанням стандартних і спеціальних пакетів програм та засобів автоматизації інженерних розрахунків, проводити експерименти за методиками з обробкою й аналізом результатів;
  • здатність використовувати стандартні методики планування експериментальних досліджень, здійснювати обробку та узагальнення результатів експерименту;
  • здатність брати участь у роботі над іноваційними проектами, використовуючи методи дослідницької діяльності;
  • здатність застосовувати і інтегрувати знання і розуміння інших інженерних дисциплін до розв’язання інженерних задач із кліматизації у галузі енергетичного машинобудування;
  • здатність застосовувати системний підхід, знання сучасних технологій та методів під час проектування та експлуатації тепло- насосного обладнання та систем кондиціювання на підприємсвах харчової промисловості;
  • здатність дотримуватись професійних і етичних стандартів високого рівня у практичній діяльності;
  • здатність виконувати 3D-моделювання інженерних систем кліматизації та їх елементів з використанням стандартних систем автоматизованого проектування;
  • здатність застосовувати ефективні методи і засоби розроблення енергоефективних технологій при проектуванні, монтажі та експлуатації інженерних систем на підприємствах харчової та переробної галузей;
  • здатність приймати інженерні рішення, які забезпечують підтримання нормативних параметрів мікроклімату приміщень із врахуванням: впливу параметрів зовнішнього середовища,  стандартів будівельної та харчової галузей.

hol-b-3.jpg

володіють необхідними технічними знаннями для майбутнього кар'єрного зростання та отримують програмні результати навчання:

  • знання і розуміння математики, фізики, тепломасообміну, технічної термодинаміки, гідрогазодинаміки, трансформації (перетворення) енергії, технічної механіки, конструкційних матеріалів, систем автоматизованого проектування енергетичних машин на рівні, необхідному для досягнення результатів освітньої програми;
  • знання і розуміння інженерних наук на рівні, необхідному для досягнення інших результатів освітньої програми, в тому числі певна обізнаність в останніх досягненнях;
  • розуміння широкого міждисциплінарного контексту спеціальності;
  • застосовувати інженерні технології, процеси, системи і обладнання відповідно до спеціальності; обирати і застосовувати придатні типові аналітичні, розрахункові та експериментальні методи; правильно інтерпретувати результати таких досліджень;
  • виявляти, формулювати і вирішувати інженерні завдання відповідно до спеціальності; розуміти важливість нетехнічних (суспільство, здоров'я і безпека, навколишнє середовище, економіка і промисловість) обмежень;
  • розробляти і проектувати вироби в галузі енергетичного машинобудування, процеси і системи, що задовольняють конкретні вимоги, які можуть включати обізнаність про нетехнічні (суспільство, здоров'я і безпека, навколишнє середовище, економіка і промисловість) аспекти; обрання і застосування адекватної методології проектування;
  • проектувати об'єкти енергетичного машинобудування, застосовувати сучасні комерційні та авторські програмні продукти на основі розуміння передових досягнень галузі;
  • використовувати наукові бази даних та інші відповідні джерела інформації, здійснювати моделювання з метою детального вивчення і дослідження інженерних питань принаймні в одному з напрямів енергетичного машинобудування;
  • застосовувати нормативні документи і правила техніки безпеки при вирішенні професійних завдань;
  • планувати і виконувати експериментальні дослідження за допомогою інструментальних засобів (вимірювальних приладів), оцінювати похибки проведення досліджень, робити висновки;
  • розуміння застосовуваних методик проектування і досліджень у сфері енергетичного машинобудування, а також їх обмежень;
  • застосовувати практичні навички вирішення завдань, що передбачають реалізацію інженерних проектів і проведення досліджень;
  • використовувати обладнання, матеріали та інструменти, інженерні технології і процеси, а також розуміння їх обмежень при вирішенні професійних завдань;
  • застосовувати норми інженерної практики у сфері енергетичного машинобудування;
  • розуміння нетехнічних (суспільство, здоров'я і безпека, навколишнє середовище, економіка і промисловість) наслідків інженерної практики;
  • отримувати й інтерпретувати відповідні дані і аналізувати складності у сфері енергетичного машинобудування для донесення суджень, які відображають відповідні соціальні та етичні проблеми;
  • управляти професійною діяльністю у роботі над проектами принаймні в одному з напрямів енергетичного машинобудування, беручи на себе відповідальність за прийняття рішень;
  • ефективно спілкуватися з питань інформації, ідей, проблем та рішень з інженерним співтовариством і суспільством загалом;
  • ефективно працювати в національному та міжнародному контексті, як особистість і як член команди, і ефективно співпрацювати з інженерами та не інженерами;
  • розуміння необхідності самостійного навчання протягом життя;
  • аналізувати розвиток науки і техніки;
  • вміти проводити обстеження та дослідження теплонасосного та кліматичного обладнання харчових підприємств з подальшим вдосконаленням на їх основі проектних інженерних рішень;
  • вміти застосовувати знання з проектування та експлуатації теплонасосного та кліматичного обладнання для потреб харчової промисловості;
  • вміти використовувати теплонасосне та кліматичне обладнання у харчовій та переробній галузях, як для забезпечення безпосереднього технологічного процесу, так і для зберігання харчових продуктів;
  • вміти використовувати системи автоматизованого проектування для 3D-моделювання теплонасосних установок, систем кондиціювання повітря та їх елементів;
  • досліджувати сучасний стан систем забезпечення мікроклімату будівель: їхні схеми, конструкції, принципи функціонування, а також заходи з енергоефективності з метою прийняття оптимальних проектних та технічних рішень;
  • демонструвати навички вибору технологій, обладнання і матеріалів для енергоефективних систем забезпечення мікроклімату приміщень різного призначення із впровадженням відновлювальних джерел енергії.hol-b-3.jpg

Бакалаври за спеціальністю G4 «ЕНЕРГОВИРОБНИЦТВО» можуть продовжити освіту у нашому університеті за магістерською освітньою програмою

  • «Холодильні техніка та технології»

В умовах зросту попиту на фахівців цієї освітньо-професійної програми в Україні й світі наші випускники зможуть максимально реалізувати свої знання, можливості та ентузіазм практично в усіх галузях економіки незалежно від того, зорієнтовані вони на виконання управлінських, дослідницьких чи експлуатаційних завдань.

Остання зміна: 14 серпня 2025

Терміни та вартість навчання

Денна форма навчання 27 600 грн за два семестри Термін навчання:
3 роки 10 місяців
Заочна форма навчання 20 000 грн за два семестри Термін навчання:
3 роки 10 місяців

на основі ПЗСО та НРК5

  • для вступу і на бюджет, і на контракт потрібні результати НМТ з чотирьох предметів, три з яких є обовʼязковими (українська мова, математика, історія України), а один предмет – за вибором учасника (українська література, географія, біологія, фізика, хімія, англійська, німецька, французька, іспанська мова);
  • замість результатів НМТ 2025 року, можна було використати результати НМТ 2022, 2023 або 2024 року чи матурального іспиту;
  • вступники, які мають право на спеціальні умови вступу, зможуть узяти участь у конкурсному відборі на підставі співбесіди за тими ж предметами, які передбачено при складанні НМТ;
  • усі вступники мають написати мотиваційні листи, які додаватимуться до кожної поданої електронної заяви;
  • ...

Детальніше

 

 

Детальніше про ВСТУП перейти