Здобувачі освітніх програм «Реклама та звʼязки з громадськістю» і «Маркетинг» під керівництвом старшої викладачки кафедри маркетингу Ольги Лелеки взяли участь у XI Міжнародному фестивалі-конкурсі «Інший погляд».
Захід, що просуває важливість соціальної реклами, – це можливість показати бачення соціальних проблем сьогодення усьому світові. Цього року Фестиваль присвячено темі «Стійкість України», а тому й креативні роботи відповідали саме цій темі й демонстрували стійкість українців через призму тих чи інших проблем, які загострилися під час війни.
Роботи наших здобувачів були подані на різні номінації – друкована реклама, відеореклама, аудіореклама, зовнішня реклама, digital-реклама. Хоча цього разу роботи і не отримали призові місця, але учасники здобули неймовірний досвід під час спілкування з топовими креативниками. А ще студенти мали можливість відвідати тренінг від проєкту «Інший погляд», який надав їм можливість реалізувати свою соціальну творчість і відчути свою професію.