Н У Х Т

Як продавати через маркетплейси: чотири секрети від маркетологів НУХТ

17 листопада 2022

Як продавати через маркетплейси: чотири секрети від маркетологів НУХТ

Цікавими дослідженнями поділилися здобувачі та викладачі кафедри маркетингу на черговому засіданні гуртка «Інтелектуал». Цього разу тема стосувалась маркетплейсів у сфері В2В, і не тільки. Як виступаючі у гуртку взяли участь викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко та здобувачки Ганна Геніна, Віра Кучерина і Анастасія Андрущенко.

Перший секрет відкрила пані Ірина: які види маркетплейсів існують та як працювати на кожному з них. Які типи платформ виділяють і як це пов’язано з охопленням цільової аудиторії та на які моделі поділяються маркетплейси. Усе це, і навіть більше, викладачка розповіла слухачам, а завершила візуалізовану доповідь оглядами тонкощів найбільш популярних маркетплейсів.

Далі слово перейшло до майбутніх маркетологинь. Дослідження студенток виявилися не менш цікавими. Ганна Геніна відкрила другий секрет успішних онлайн-продажів: як правильно скласти портрет споживача, які чинники потрібно врахувати, щоб портрет був досконалим і максимально чітким, як врахувати проблеми та больові точки клієнта і запропонувати йому саме те, що потрібно. Віра Кучерина розповіла третій момент, пов'язаний із сучасним мейнстрімом: як ефективно продавати через соціальні мережі, одну чи кілька мереж обрати, та яка специфіка кожної. І наприкінці своїми дослідженнями поділилася Анастасія Андрущенко: як обрати цільову нішу на онлайн-ринку електронної комерції. Здобувачка висвітлила цікаві моменти таргетингу: власний досвід, сучасні тренди, ризики і навіть можливості для масштабування бізнесу.

Засідання студентського гуртка кафедри маркетингу пройшло у форматі насиченого вебінару із візуалізацією та практичними прикладами, а тема – онлайн-продажі та маркетплейси – неодмінно знадобиться нашим маркетологам у майбутній професійній діяльності.

Опублікований: 17-11-2022
Читайте також:
Наші науковці поділилися своїм доробком у рамках Циклу тренінгів зі сучасної кругової економіки

Вченими нашого університету разом із колегами з Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана проводяться дослідження щодо внутрішньогосподарських інтелектуально-інноваційних еліт як конкурентного ресурсу суб'єктів господарювання. Нещодавно була підготовлена спільна наукова доповідь «Інтелектуальні еліти суб’єктів господа...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші науковці поділилися своїм доробком у рамках Циклу тренінгів зі сучасної кругової економіки 30 травня 2023

Зустріч здобувачів-фінансистів із роботодавцем

На запрошення завідувачки кафедри фінансів Лади Шірінян до здобувачів-фінансистів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти завітав директор департаменту розвитку роздрібного бізнесу Київської регіональної дирекції страхової компанії «ARX» Дмитро Шуляк із гостьовою лекцією «Страхові послуги в системі динамічного розвитку фі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зустріч здобувачів-фінансистів із роботодавцем 05 квітня 2023

Практичний майстер-клас «Світові крафтові тенденції в світі гідробіонтів»

Інноваційний, новий, незвичний, дууууже цікавий, насичений, актуальний і перспективний – ось так можна коротко описати практичний майстер-клас «Світові крафтові тенденції в світі гідробіонтів», що за вже сталою традицією 23 квітня був проведений на кафедрі технології м'яса і м'ясних продуктів у колаборації з вітчизняною компанією ТОВ «Українська кр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичний майстер-клас «Світові крафтові тенденції в світі гідробіонтів» 24 квітня 2024

Як львів’яни «кухню» IT-компаній зсередини вивчали

З метою підвищення мотивації до навчання викладачі із студентами спеціальності «Комп’ютерні науки» Львівського державного коледжу харчової і переробної промисловості НУХТ побували у ІТ-компанії «Eleks». «Eleks» – провідна українська ІТ-компанія, яка надає послуги з розроблення програмних продуктів, консультування та забезпечення контролю якості із...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як львів’яни «кухню» IT-компаній зсередини вивчали 29 жовтня 2018