Цікавими дослідженнями поділилися здобувачі та викладачі кафедри маркетингу на черговому засіданні гуртка «Інтелектуал». Цього разу тема стосувалась маркетплейсів у сфері В2В, і не тільки. Як виступаючі у гуртку взяли участь викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко та здобувачки Ганна Геніна, Віра Кучерина і Анастасія Андрущенко.
Перший секрет відкрила пані Ірина: які види маркетплейсів існують та як працювати на кожному з них. Які типи платформ виділяють і як це пов’язано з охопленням цільової аудиторії та на які моделі поділяються маркетплейси. Усе це, і навіть більше, викладачка розповіла слухачам, а завершила візуалізовану доповідь оглядами тонкощів найбільш популярних маркетплейсів.
Далі слово перейшло до майбутніх маркетологинь. Дослідження студенток виявилися не менш цікавими. Ганна Геніна відкрила другий секрет успішних онлайн-продажів: як правильно скласти портрет споживача, які чинники потрібно врахувати, щоб портрет був досконалим і максимально чітким, як врахувати проблеми та больові точки клієнта і запропонувати йому саме те, що потрібно. Віра Кучерина розповіла третій момент, пов'язаний із сучасним мейнстрімом: як ефективно продавати через соціальні мережі, одну чи кілька мереж обрати, та яка специфіка кожної. І наприкінці своїми дослідженнями поділилася Анастасія Андрущенко: як обрати цільову нішу на онлайн-ринку електронної комерції. Здобувачка висвітлила цікаві моменти таргетингу: власний досвід, сучасні тренди, ризики і навіть можливості для масштабування бізнесу.
Засідання студентського гуртка кафедри маркетингу пройшло у форматі насиченого вебінару із візуалізацією та практичними прикладами, а тема – онлайн-продажі та маркетплейси – неодмінно знадобиться нашим маркетологам у майбутній професійній діяльності.