Н У Х Т

Як об'єднати емоції, креатив і раціональний підхід для збільшення рентабельності маркетингу дізнавалися наші викладачі

28 липня 2020

Як об'єднати емоції, креатив і раціональний підхід для збільшення рентабельності маркетингу дізнавалися наші викладачі

25 липня відбулася «BIG SMM CONFERENCE» – найбільша в Україні онлайн-конференція про тренди та ефективні стратегії маркетингу в соцмережах.

Спікерами виступили лідери ринку: засновник і керуючий партнер маркетингової агенції «Aimbulance» Роман Гавриш, Shatyrko&Snigur Academy, партнер Андрія Шатирка в напрямку TikTok Олена Снігур, керівник відділу performance реклами в компанії «Httpool», офіційному реселлері Facebook і Twitter в Європі Павло Антонов, CMO «Планета Кіно» Максим Бєлов, співзасновник та артдиректор агенції продуктового дизайну та брендингу «Qubstudio» Віктор Федюк, комунікативний стратег агенції продуктового дизайну та брендингу «Qubstudio» Лада Лейцюсь, бренд-лідерка в Fedoriv Agency Тамріко Кебурія, діджитал-стратегиня в Fedoriv Agency Юлія Коляда і засновник «BRAND U!» Влад Ясько.

Говорили про доказовий маркетинг (закони, про які не знають більшість маркетологів), системний підхід до performance реклами в Facebook&Instagram, створення комунікаційної стратегії бренду, як знайти успішні креативні ідеї для реклами, як конвертувати емоцію клієнта в транзакцію.

Учасники отримали кейси проривних маркетингових стратегій, глибоку аналітику для стрімкого зростання показників, дізналися про ТОП-тренди в SMM 2020-2021 роках.

Основний посил заходу – маркетинг змінився – час планувати стратегічно, але діяти швидко та локально. Нові умови на ринку відкривають нові можливості, потрібно лише використати їх першими.

«У будь-якій сфері у будь-який час завжди є 1% найкращих – лідерів ринку. Щоб потрапити у цей 1% – потрібно інвестувати у власну освіту кожен день», – каже засновник «FEDORIV» Андрій Федорів, і наші викладачі кафедри маркетингу активно цим займаються. Отриманий від найкращих маркетологів України контент, вони використають у навчальному процесі, знайомлячи здобувачів із новим баченням ринку.

Опублікований: 28-07-2020
Читайте також:
Наша стратегія – розширення співпраці з інститутами НАН України та галузевими академіями наук

Триває розширення співпраці нашого університету з інститутами НАН України та галузевими академіями наук щодо виконання спільних наукових досліджень згідно зі стратегічним планом розвитку НУХТ на 2021-2025 роки. У вересні 2023 року за ініціативи ректора Олександра Шевченка та директора Інституту садівництва НААН Ігора Гриника підготовлено та підписа...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наша стратегія – розширення співпраці з інститутами НАН України та галузевими академіями наук 21 вересня 2023

Туристично-екскурсійне літо для майбутніх фахівців туристичного бізнесу розпочалося цікаво та пізнавально

Студенти 1-3 курсів спеціальності «Туризм» відвідали колишню столицю українського козацтва, місто Батурин. Вони оглянули реконструйовану козацьку фортецю та місце страшної Батуринської трагедії 1708 року, коли російськими військами О. Меншикова були знищені понад 14 тис. козаків і мирного населення. Також майбутні фахівці туристичного бізнесу від...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Туристично-екскурсійне літо для майбутніх фахівців туристичного бізнесу розпочалося цікаво та пізнавально 10 червня 2019

Викладачі продовжують знайомство з крафтовими виробництвами Київщини

29 липня доцентка кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів, гарантка міждисциплінарної освітньо-наукової програми «Промислові та крафтові технології для HоRеCа в туризмі» Оксана Топчій відвідала медоварню «Медовий Спас», ТМ «Сікера» у Броварах. Поїздка на унікальне підприємство, де виробляються плодово-ягідні вина з додаванням меду, дала можли...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачі продовжують знайомство з крафтовими виробництвами Київщини 02 серпня 2023

Професор кафедри маркетингу взяла участь у серії тренінгів у Польщі

Професор кафедри маркетингу, д.е.н. Наталія Соломянюк взяла участь у серії тренінгів, організованих у рамках проекту «Інноваційний університет і лідерство Фаза IV: комунікаційні стратегії і відносини університет школа». Тренінги працювали з 8 жовтня по 2 листопада 2018 року на базі Варшавського та Ягеллонського університетів у Польщі. У рамках тре...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Професор кафедри маркетингу взяла участь у серії тренінгів у Польщі 05 листопада 2018