25 липня відбулася «BIG SMM CONFERENCE» – найбільша в Україні онлайн-конференція про тренди та ефективні стратегії маркетингу в соцмережах.
Спікерами виступили лідери ринку: засновник і керуючий партнер маркетингової агенції «Aimbulance» Роман Гавриш, Shatyrko&Snigur Academy, партнер Андрія Шатирка в напрямку TikTok Олена Снігур, керівник відділу performance реклами в компанії «Httpool», офіційному реселлері Facebook і Twitter в Європі Павло Антонов, CMO «Планета Кіно» Максим Бєлов, співзасновник та артдиректор агенції продуктового дизайну та брендингу «Qubstudio» Віктор Федюк, комунікативний стратег агенції продуктового дизайну та брендингу «Qubstudio» Лада Лейцюсь, бренд-лідерка в Fedoriv Agency Тамріко Кебурія, діджитал-стратегиня в Fedoriv Agency Юлія Коляда і засновник «BRAND U!» Влад Ясько.
Говорили про доказовий маркетинг (закони, про які не знають більшість маркетологів), системний підхід до performance реклами в Facebook&Instagram, створення комунікаційної стратегії бренду, як знайти успішні креативні ідеї для реклами, як конвертувати емоцію клієнта в транзакцію.
Учасники отримали кейси проривних маркетингових стратегій, глибоку аналітику для стрімкого зростання показників, дізналися про ТОП-тренди в SMM 2020-2021 роках.
Основний посил заходу – маркетинг змінився – час планувати стратегічно, але діяти швидко та локально. Нові умови на ринку відкривають нові можливості, потрібно лише використати їх першими.
«У будь-якій сфері у будь-який час завжди є 1% найкращих – лідерів ринку. Щоб потрапити у цей 1% – потрібно інвестувати у власну освіту кожен день», – каже засновник «FEDORIV» Андрій Федорів, і наші викладачі кафедри маркетингу активно цим займаються. Отриманий від найкращих маркетологів України контент, вони використають у навчальному процесі, знайомлячи здобувачів із новим баченням ринку.