На високому науково-методичному рівні з елементами креативності відбулися захисти магістерських робіт студентів денної і заочної форм навчання зі спеціальності 075 «Маркетинг». На розгляд були представлені якісні дипломні роботи на актуальні маркетингові теми сучасності. Можливість підтвердити освітній ступінь «магістр» мали 38 студентів-маркетологів, з них 8 рекомендовано видати диплом із відзнакою.
Цьогоріч теми магістерських робіт охопили широкий спектр напрямків маркетингової науки: маркетинг game development та мобільних додатків, діагностика конкурентних позицій підприємства, дослідження маркетингового потенціалу підприємства, покращення комплексу маркетингових комунікацій, поведінка споживачів, інтернет-маркетинг, smm-просування брендів, мерчандайзингові технології, перспективи розвитку стратегічних бізнес-одиниць підприємства.
Представлені дипломні роботи є завершеними науковими дослідженнями з унікальними пропозиціями для підприємств харчової промисловості.
Студенти показали високий рівень підготовки з фаху, який може забезпечити тільки якісна освіта на кафедрі маркетингу НУХТ. Знання маркетингових технологій, впевнені відповіді, креативні ідеї, наукові думки – це результат підготовки конкурентоспроможних фахівців високої кваліфікації, яких вимагає сучасний ринок праці.
Вітаємо з успішним захистом! Бажаємо кар’єрного зростання у світі професійного маркетингу!