27-28 квітня 2021 р. викладачі кафедри готельно-ресторанної справи долучилися до дводенного онлайн-інтенсиву для HoReCa «Операційний маркетинг в готелях та ресторанах», організованого Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини.
Спікерка, керівниця відділу маркетингу та комунікацій мережі Premier Hotels and Resort Тетяна Філіпович проаналізувала стан ринку готельно-ресторанного бізнесу в Україні, маркетингові та комунікаційні стратегії, операційний маркетинг (концепція маркетинг міксу, маркетинговий план, календар та бюджетування маркетингу). Поговорили про те, як змінився ресторанний ринок за останні кілька років і на що потрібно звертати увагу інвесторам та власникам готелів і ресторанів при просуванні свого продукту, SMM та робота з інфлюєнсерами. Зацікавила присутніх інформація щодо використання сучасних інструментів бенчмаркінгу з даними ринку пропозицій та послуг у цій сфері, роль бренд-платформи в успіху закладу, портрет цільової аудиторії, створення інсайтів шляхом вивчення споживачів готельних послуг.
Слухачі долучалися до дискусії, задаючи доповідачу запитання, які їх хвилювали. Зокрема, поцікавилися про особливості операційного, локального менеджменту, особливості їх організації, на що отримали ґрунтовні відповіді та рекомендації від провідної фахівчині галузі.
Актуальна інформація щодо сучасного стану і тенденцій індустрії гостинності буде використана викладачами кафедри для оновлення змісту навчальних дисциплін і підвищення якості освітнього процесу.