На кафедрі фізики тривають відкриті лекції.
Професор кафедри Анатолій Король прочитав відкриту лекцію для здобувачів І курсу факультету готельно-рксторанного та туристичного бізнесу з навчальної дисципліни «Фізика для харчових технологій». Відповідно до робочої програми викладач продовжив розпочату Михайлом Лазаренком тему та провів заняття «Електромагнітні явища».
Лектор чітко позначив мету онлайн-лекції, матеріал добре структурував за змістом та обсягом і пов'язав із положеннями інших професійних дисциплін. Активність і майстерність професора Анатолія Короля виявлялася в оригінальній манері викладання матеріалу, а також у залученні здобувачів до його обговорення.
Завершила цикл відкритих лекцій на кафедрі фізики згідно з графіком проведення відкритих занять доцентка Наталія Медвідь, яка18 листопада, активно впроваджуючи інноваційні технології, прочитала відкриту лекцію «Перший закон термодинаміки» з дисципліни «Інженерна фізика» для здобувачів-першокурсників факультету автоматизації і комп’ютерних систем. Ця тема досить важлива для майбутніх інженерів, оскільки є основою для подальшого вивчення фізичних законів і принципів роботи теплових двигунів. Лекторкою була розглянута історія відкриття цього закону, введені такі важливі поняття термодинаміки як внутрішня енергія, теплота, теплоємність. У зв'язку із необхідністю колориметричних вимірювань у теплотехніці, металургії, хімічній і харчовій промисловості були розглянуті основні типи колориметрів.
За всіма питаннями лекції викладачкою був підібраний презентаційний матеріал і показані фільми-демонстрації фізичних експериментів. Це полегшувало сприйняття та засвоєння здобувачами нового матеріалу. Особливу зацікавленість викликав спеціально підібраний матеріал і презентація про неможливість створення вічних двигунів.
Наприкінці відкритого заняття лекторка узагальнила викладений матеріал, наголосила на спрямованості на подальшу професійну діяльність та дала аргументовані відповіді на питання здобувачів. Мета лекції була досягнута. Здобувачі отримали чіткі інструкції щодо підготовки до наступного заняття.