12-13 квітня студенти всіх спеціальностей і всіх курсів Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ могли спробувати свої сили в управлінні компанією в рамках V Всеукраїнського бізнес-турніру «Стратегія фірми-2018». Зауважимо, що турнір відбувається у рамках проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Розвиток бізнес-освіти в Україні як елемент державної політики сприяння розвитку підприємництва».
Відкрили турнір голова організаційного комітету, генеральний директор Компанії Інтелектуальних Технологій Віталій Паздрій і директор Навчально-наукового інституту економіки і управління Олег Шеремет, які привітали учасників й побажали їм ефективних економічних і управлінських рішень у формуванні їх бізнес-стратегій та високих підсумкових результатів.
Відчути себе у кріслі директора та представити на практиці свої уміння і навички в управлінні економічними і технологічними процесами на підприємстві у середовищі, максимально наближеному до реального, виявили бажання 19 команд студентів.
Кожна команда-учасник отримала в повне управління компанію молочного ринку зі стартовим капіталом і правом індивідуального доступу до самостійного управління основними функціями підприємства. Головна мета, яку мали досягти конкурсанти, – налагодити виробництво й розвинути компанію так, щоб вона стала лідером за прибутками і мала провідні позиції на ринку. Конкурентами виступали компанії інших команд студентів. Кожна із команд мала можливість підкорити вершини підприємництва, набувши й використавши свою логіку, уміння, навички і знання, підсиливши свої економічні та управлінські компетенції.
Турнір відбувався в інтерактивному режимі, й переможці були визначені за рейтингом у системі бізнес-симуляції ViAL+, який враховує ряд ключових економічних показників діяльності компанії учасника.
Перші п’ять команд автоматично стали півфіналістами студентської ліги V Всеукраїнського бізнес-турніру «Стратегія фірми-2018».
Тож боронити честь нашого навчального закладу у півфіналі будуть:
І місце - команда «Baba Masha Product» у складі магістрантів Андрія Паламарчука, Романа Супрунюка і студентки ІІ курсу Анастасії Таранухи (спеціальність «Менеджмент»);
ІІ місце – команда «People`s Choice» у складі Євгена Галдецького, Івана Дмитренка, Максима Дяченка (спеціальність «Економіка підприємства»);
ІІІ місце – команда «I FOOD» у складі Вероніки Юрченко й Тетяни Скулімовської (спеціальність «Маркетинг»);
ІV місце – команда «STN Milk» у складі Ніс Санюліан Сатьяі, Тетяни Чернухи, Анастасії Матусевич (спеціальність «Менеджмент»);
V місце – команда «Milk Space» у складі Дар’ї Вітвіцької, Тетяни Кириленко, Олени Кірюшиної (спеціальність «Економіка підприємства»).
Вітаємо переможців і всіх учасників турніру. Бажаємо не спинятися на досягнутому й продовжувати розвивати свої професійні компетенції!