Основне завдання нашого колективу – підготовка високоякісних фахівців для усіх сфер економіки. І забезпечення найвищої якості наших освітніх послуг – головний пріоритет, для досягнення якого ведеться постійна системна робота, важливою частиною якої є щорічний локальний моніторинг освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти.
Наразі цьогорічний моніторинг освітньо-професійних програм в університеті завершено і на черзі етап громадського обговорення проєктів освітніх програм у редакції 2025 року.
28 лютого відбулася зустріч фахівців Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету і відділу ліцензування та акредитації з гарантами і робочими групами освітніх програм щодо врахування змін законодавства в редакціях освітніх програм 2025 року.
У зустрічі взяв участь перший проректор університету Володимир Яровий, який акцентував увагу на необхідності оперативної адаптації освітніх програм до викликів сьогодення задля формування конкурентоспроможного рівня професійної компетентності наших здобувачів освіти в умовах сучасного, швидкозмінного ринку праці.
Основною спікеркою виступила директорка Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету Олена Подобій. Вона нагадала законодавчі та нормативно-правові акти, які потребують внесення відповідних змін до освітньо-професійних програм і докладно їх прокоментувала; звернула увагу присутніх на дотримання таймінгу оприлюднення документів; наголосила на важливості порівняльних таблиць до освітніх програм і необхідності внесення оновленої інформації до ЄДЕБО.
Проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи Лариса Арсеньєва проінформувала про необхідність передбачення в обов’язкових компонентах освітніх програм дисциплін щодо неприпустимості корупції та недоброчесності й презентувала дисципліну «Антикорупція та доброчесність».
Начальник відділу ліцензування та акредитації Володимир Смольницький звернув увагу на проблеми, з якими стикнулися гаранти і робочі групи при проходженні акредитацій освітніх програм у 2024-2025 роках, і зокрема на кадрове забезпечення. Фахівець наголосив на необхідності повної відповідності викладачів, що викладають дисципліни за освітньо-професійними програмами, вимогам ліцензійних умов.
Досвідом, на що звертати увагу при підготовці до акредитацій, поділилися гарантка магістерської освітньої програми «Промислова і фармацевтична біотехнологія» Вікторія Красінько і деканка факультету біотехнології та екологічного контролю Наталія Грегірчак, а також гарантка бакалаврської освітньо-професійної програми «Комп’ютерні технології дизайну та виготовлення упаковки» Олена Чепелюк.
Наприкінці розглянули варіанти внесення змін до освітніх програм щодо компоненти базової військової підготовки та зразок освітньо-професійної програми з урахуванням змін назв галузей знань, розширенням предметних областей, вилученням або додаванням компетентностей, акцентуванням на досягненні цілей сталого розвитку.
Спілкування було дуже активним і конструктивним. Висловлені думки, ідеї, поради і побажання неодмінно стануть у пригоді всім присутнім при роботі над удосконаленням освітньо-професійних програм і підготовці до проходження акредитацій.