31 жовтня 2024 року викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції разом зі здобувачами третього та четвертого курсів освітньо-професійної програми «Технології харчування» відвідали 27 Міжнародну виставку продуктів харчування і напоїв і виставку технологій, обладнання, рішень для агропереробки та продовольчої індустрії «Agro2Food».
Здобувачі ознайомилися з актуальними технологіями та обладнанням, новинками готової продукції та інноваційними прийомами у сфері ресторанного господарства, що дозволило з’ясувати тенденції розвитку галузі. Виставковий захід надав змогу оцінити конкурентоспроможність випускників НУХТ на ринку праці, а також встановити прямі зв’язки здобувачів із потенційними роботодавцями.
Дегустація представлених зразків харчової продукції сприяла практичному закріпленню теоретичних знань, отриманих у рамках вивчення дисциплін «Харчові добавки, прянощі та приправи», «Кулінарна етнологія», «Технологічні принципи виробництва продукції харчування в ЗРГ» та інших. Крім цього, виставка як платформа знань, стимулює наукову діяльність здобувачів, надає нові ідеї для подальших досліджень і підготовки курсових та кваліфікаційних робіт.
З метою удосконалення освітньо-професійної програми «Технології харчування», зокрема у напрямку більш змістового наповнення практичної складової навчального процесу проведено бліц-інтерв’ю екзібіторів, які надали оцінки щодо конкретних професійних та особистих якостей майбутніх спеціалістів-випускників університету. Зі свого боку викладачі кафедри ознайомили представників компаній із переліком спеціальностей за якими університет здійснює підготовку фахівців для харчової промисловості та ресторанного господарства. Було акцентовано увагу на відповідності випускників НУХТ сучасним українським і міжнародним стандартам. Додатково учасникам виставки доведена інформація, що університет реалізує програми за всіма ступенями вищої освіти, а тому представники бізнесу мають можливість без відриву від виробництва заочно отримати освітні ступені «Бакалавр» і «Магістр». Освітяни також наголосили на доцільності розвитку плідної наукової співпраці між університетом і компаніями, окремим результатом якої розглядається навчання в аспірантурі. Для формування контактної бази здійснено обмін презентаційними матеріалами та бізнес картками.