Студенти кафедри маркетингу – творча, активна та креативна молодь, що завжди тримає руку на пульсі сучасних подій. Нещодавно у Київському національному торговельно-економічному університеті відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з товарознавства.
Одне із призових місць здобула студентка кафедри маркетингу спеціальності "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" Ангеліна Некрасова. Актуальна й цікава робота "Оцінка якості губних помад на ринку України", написана під керівництвом професора кафедри експертизи харчових продуктів Тетяни Артюх, завоювала симпатії представників галузевої конкурсної комісії у складі 17 науково-педагогічних працівників із 9 провідних закладів вищої освіти. У своїй роботі Ангеліна висвітлила сучасні тенденції розвитку ринку парфумерно-косметичних товарів України, торкнулася питань їх якості та запропонувала ефективні шляхи підвищення конкурентоспроможності губних помад.
Окрім хвилюючої радості перемоги, від участі в конкурсі студентка отримала заряд позитивної енергії, нові ідеї та натхнення піднятися на ще вищий рівень. Це вже не перша перемога наших студентів на конкурсах та олімпіадах. Дружній колектив кафедри маркетингу пишається здобутками переможниці та завжди радий бачити перемоги своїх студентів.