Н У Х Т

Студенти кафедри маркетингу в епіцентрі міжнародних рекламних подій

27 вересня 2019

Студенти кафедри маркетингу в епіцентрі міжнародних рекламних подій

Студенти кафедри маркетингу – прогресивна творча молодь, що завжди на хвилі сучасних віянь і подій у світі реклами та маркетингу. Відвідування цікавих івентів, участь у брейн-рингах, спілкування із провідними спеціалістами та просто насичене студентське життя давно стали традицією, яка об’єднує викладачів кафедри та молодих здобувачів у дружну родину.

Нещодавно студенти кафедри маркетингу разом із викладачами завітали на Міжнародну виставку реклами REX-2019. Виставку із задоволенням відвідали представники усіх спеціальностей: «Маркетинг», «Журналістика» («Реклама та зв’язки з громадськістю») і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Студенти отримали нагоду ознайомитись із сучасними експозиціями рекламного фото, найновішими розробками POS-матеріалів, технологіями виготовлення візуальних комунікацій та навіть поринути у світ сувенірів – крафтової продукції від українських виробників.

Виставка залишила по собі справді драйвові емоції у майбутніх маркетологів, підприємців і рекламістів, а також стала поштовхом до нових ідей, які згодом будуть реалізовані у професійній діяльності. Студенти були приємно вражені тим, наскільки популярним і багатогранним є маркетинг в Україні та світі, як багато нового та цікавого, яскравого і красивого з’являється у їхній професії. Родзинкою заходу стало і живе спілкування із провідними спеціалістами в галузі реклами та PR, налагодження контактів із фахівцями, майбутніми роботодавцями чи бізнес-партнерами.

 

Опублікований: 27-09-2019
Читайте також:
Кейс HR-брендингу для міжнародного банку від другокурсників-ейчарів НУХТ

Команда управлінців персоналом 2 курсу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ продемонструвала високі результати у конкурсі на краще рішення кейсу «WOW-ефект: як бренду роботодавця стати мрією для покоління Z», який провели освітній стартап CASERS і Ukrsibbank BNP Paribas Group. Учасники отримали завдання, над якими «ламають гол...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кейс HR-брендингу для міжнародного банку від другокурсників-ейчарів НУХТ 09 січня 2019

Профілі науковців: досвід кафедри мехатроніки та пакувальної техніки та Науково-технічної бібліотеки НУХТ

20 жовтня на кафедрі мехатроніки та пакувальної техніки відбулося багато цікавих заходів. Зокрема – ZOOM-зустріч колективу кафедри та Науково-технічної бібліотеки НУХТ щодо особливостей ведення профілів науковців у наукометричних базах даних. Викладачі кафедри вдячні завідувачці відділу інформаційних технологій бібліотеки Інні Путіліній за детальн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Профілі науковців: досвід кафедри мехатроніки та пакувальної техніки та Науково-технічної бібліотеки НУХТ 24 жовтня 2023

Профорієнтаційна команда кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів у Сумському фаховому коледжі

Серед пріоритетів профорієнтаційної роботи випускових кафедр нашого університету – зустрічі зі здобувачами освіти фахових коледжів і технікумів, студенти яких могли б продовжити навчання в НУХТ. Першою в серії таких заходів, запланованих кафедрою технології хлібопекарських і кондитерських виробів Навчально-наукового інституту харчових технологій, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Профорієнтаційна команда кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів у Сумському фаховому коледжі 10 грудня 2021

Стартував конкурс на отримання грантової підтримки українсько-білоруських науково-дослідних проектів у 2019-2020 роках

Стартує прийом заявок на конкурс науково-дослідних проектів Державного фонду фундаментальних досліджень і Білоруського республіканського фонду фундаментальних досліджень. Пропозиція передбачає грантову підтримку українсько-білоруських науково-дослідних проектів у 2019-2020 роках. Заявки від претендентів прийматимуться до 20 вересня 2018 року. Пер...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стартував конкурс на отримання грантової підтримки українсько-білоруських науково-дослідних проектів у 2019-2020 роках 23 липня 2018