Маркетинг соціальних мереж, вірусність і Buzz-ефект – актуальна тема сучасного маркетолога, рекламіста і підприємця. Саме ці трендові напрями популяризації брендів зібрали студентів кафедри маркетингу на черговому засіданні наукового студентського гуртка «Інтелектуал». Теоретична частина та практичні кейси виявились цікавими для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Команди розділилися на кілька груп: частина висвітлили теоретичні й практичні аспекти SMM-просування в Інстаграм і ТікТок, частина досліджували досвід відомих брендів, а інші готували власні проєкти. МасКотик, котик Марк приніс учасникам неймовірні ідеї: SMM-стратегії майбутніх брендів, сучасні формати Instagram Reels, YouTube Shorts і TikTok Videos, #TikTokChallenges і ТікТок Branded Effects, сторітеллінг та UGC, EGC або за лаштунками бренду.
Ідей у наших здобувачів освіти завжди багато, адже котиків забагато не буває Дружний колектив кафедри маркетингу й надалі стимулюватиме студентів до наукових, практичних, професійних звершень і творчої самоактуалізації. А кафедральний корпоративний герой, котик Марк, надихатиме на нові проєкти. Котик Марк – секретний маскотик у маркетингу, рекламі і бізнесі.