Н У Х Т

SMM в Instagram&TikTok: мейнстрими від здобувачів кафедри маркетингу

14 травня 2025

SMM в Instagram&TikTok: мейнстрими від здобувачів кафедри маркетингу

Маркетинг соціальних мереж, вірусність і Buzz-ефект – актуальна тема сучасного маркетолога, рекламіста і підприємця. Саме ці трендові напрями популяризації брендів зібрали студентів кафедри маркетингу на черговому засіданні наукового студентського гуртка «Інтелектуал». Теоретична частина та практичні кейси виявились цікавими для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

Команди розділилися на кілька груп: частина висвітлили теоретичні й практичні аспекти SMM-просування в Інстаграм і ТікТок, частина досліджували досвід відомих брендів, а інші готували власні проєкти. МасКотик, котик Марк приніс учасникам неймовірні ідеї: SMM-стратегії майбутніх брендів, сучасні формати Instagram Reels, YouTube Shorts і TikTok Videos,  #TikTokChallenges і ТікТок Branded Effects, сторітеллінг та UGC, EGC або за лаштунками бренду.

Ідей у наших здобувачів освіти завжди багато, адже котиків забагато не буває Дружний колектив кафедри маркетингу й надалі стимулюватиме студентів до наукових, практичних, професійних звершень і творчої самоактуалізації. А кафедральний корпоративний герой, котик Марк, надихатиме на нові проєкти. Котик Марк – секретний маскотик у маркетингу, рекламі і бізнесі.

Опублікований: 14-05-2025
Читайте також:
Soft skills з фандрайзингу від директора з питань інвестування та менторства

Наші здобувачі освіти та викладачі продовжують здобувати soft skills у різних напрямках саморозвитку. Нещодавно бакалаври і магістранти освітньо-професійних програм «Технології харчування» і «Технології в ресторанному господарстві» разом із викладачами кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції з’ясовували  принципи, стратегії і методи ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Soft skills з фандрайзингу від директора з питань інвестування та менторства 05 грудня 2023

На кафедрі готельно-ресторанної справи успішно склали атестаційний екзамен здобувачі освіти бакалаврського рівня заочної форми

15 лютого 2024 року на кафедрі готельно-ресторанної справи відбувся атестаційний екзамен для здобувачів освітнього ступеня бакалавра заочної форми навчання зі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа». Очолила екзаменаційну комісію завідувачка кафедри готельно-ресторанної справи, доц...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На кафедрі готельно-ресторанної справи успішно склали атестаційний екзамен здобувачі освіти бакалаврського рівня заочної форми 16 лютого 2024

Викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції продовжують підвищувати свою наукову майстерність

Компанія Clarivate Analytics проводила вебінар «Критерії та процедура відбору видань до Web of Science Core Collection», одним зі слухачів якого став старший викладач кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Ігор Устименко. Під час заходу обговорювалися: складові успішного видання, ключові персони журналу: автори, рецензенти, члени р...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції продовжують підвищувати свою наукову майстерність 03 вересня 2021

Із цьогорічними випускниками попрощалися у Полтавському коледжі харчових технологій НУХТ

27 червня 2018 року у Полтавському коледжі харчових технологій НУХТ відбувся випускний вечір для студентів електромеханічного та комп'ютерно-технологічного відділень. Із вітальним словом звернувся до всіх присутніх директор коледжу, кандидат технічних наук Анатолій Палаш. В урочистій обстановці він вручив випускникам дипломи. До Книги пошани були ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Із цьогорічними випускниками попрощалися у Полтавському коледжі харчових технологій НУХТ 02 липня 2018