Н У Х Т

Синергія освіти і виробництва

26 травня 2025

Синергія освіти і виробництва

Викладачі кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв відвідали фармацевтичну компанію «Лекхім-Обухів», яка виробляє ін'єкційні лікарські засоби, де ознайомилися з виробництвом і обговорили перспективи подальшої співпраці.

Директор підприємства Дмитро Дейнека підтримав освітні ініціативи університету у підготовці фахівців із інжинірингу фармацевтичних виробництв і запрошує студентів для проходження практики, а викладачів – для підвищення кваліфікації у цехах з інноваційним обладнанням для водопідготовки, приготування сумішей ін’єкційних лікарських форм, їх фасування та контролю якості, а також у складських і лабораторних комплексах.

Зауважимо, до Групи компаній «Лекхім» також входять потужні фармацевтичні заводи у Харкові, Умані, а також у Вільнюсі та Ташкентській області Узбекистану, які виробляють практично всі види лікарських форм. Підприємство планує розширювати асортимент та об’єми виробництва і запрошує до свого професійного колективу наших випускників. Цінуємо увагу фахівців Лекхіму й радимо нашим студентам і випускникам скористатися пропозиціями підприємства та реалізувати свої вміння і таланти у його дружному колективі.

Опублікований: 26-05-2025
Читайте також:
Традиційна передноворічна поїздка до Прилуцької спеціальної школи

Уже традиційно напередодні новорічних свят студенти Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого приєдналися до акції Благодійного фонду «Від мрії до реальності» й 23 грудня відвідали вихованців Прилуцької спеціальної школи та привітали їх із прийдешніми Новим роком і Різдвом Христовим. Зважаючи на карантинні обмеження,...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Традиційна передноворічна поїздка до Прилуцької спеціальної школи 29 грудня 2020

Мистецтво комунікації в маркетингу: наші здобувачі презентували креативні рішення

Презентувати себе, свої ідеї, свій бізнес є важливим вмінням маркетологів, яке допоможе їм краще донести маркетингові пропозиції до своїх колег, партнерів та інвесторів. Нещодавно здобувачі спеціальності 075 «Маркетинг» презентували фінальні завдання з дисципліни «Копірайтинг та мистецтво комунікації», над якими вони працювали протягом семестру. П...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Мистецтво комунікації в маркетингу: наші здобувачі презентували креативні рішення 26 грудня 2022

Студрада факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка просуває освітній бренд університету

Профорієнтаційна діяльність – один зі стратегічних напрямків для студентської ради факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка, яка активно долучається до просування освітнього бренду університету і факультету, розробляє популяризаційний медіаконтент, допомагає у організації профорієнтаційних івентів і відвідує...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студрада факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка просуває освітній бренд університету 20 вересня 2024

На п’ять позицій вгору у світовому рейтингу представленості у веб-просторі!

Національна дослідницька рада Іспанії опублікувала чергову редакцію міжнародного рейтингу університетів світу Ranking Web of Universities (Webometrics). У ньому виші ранжуються за рівнем їх присутності в інтернеті. Результати цього дослідження публікують 20 років поспіль у січні та липні. Оцінювання університетів відбувається за трьома показниками...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На п’ять позицій вгору у світовому рейтингу представленості у веб-просторі! 08 серпня 2023