Сьогодні фахівці Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету провели для керівництва навчально-наукових підрозділів і гарантів освітньо-професійних та освітньо-наукових програм семінар на тему «Підготовка до акредитації освітніх програм у 2025-2026 навчальному році».
Учасників зустрічі привітав перший проректор Володимир Яровий та зазначив, що акредитація освітніх програм – наріжний камінь, на якому будується діяльність закладу вищої освіти. Він акцентував на важливості завчасної й ґрунтовної підготовки до акредитацій та на необхідності узгодженої роботи усіх структурних підрозділів університету. Перший проректор побажав присутнім успішної роботи і у подальшому легких й успішних акредитацій.
Основним спікером семінару виступила директорка Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету Олена Подобій. Вона нагадала нормативно-правові документи, які регламентують процес акредитації, мету та етапи акредитацій, та про необхідність проведення постакредитаційного моніторингу. Також фахівчиня ґрунтовно проаналізувала критерії, за якими оцінюється звіт про самооцінювання, навела план акредитацій на 2025-2026 навчальний рік і дедлайни виконання рішення вченої ради по питанню підготовки до акредитацій.
Директорка Центру зазначила, що передумова успішної акредитації – пам’ятати про наші надбання й презентувати їх експертам і порадила взяти на озброєння успішні приклади з досвіду колег, наведені у плані заходів внутрішньої системи забезпечення якості освіти на 2025-2026 н. р., зокрема врахування результатів неформальної освіти як позитивної практики формування культури якості в нашому освітньому середовищі. Також вона закликала не забувати залучати випускників освітніх програм до зустрічей з експертами, що проводять акредитації
Виступ доповнив начальник відділу ліцензування та акредитації Володимир Смольницький, який також наголосив на дотриманні дедлайнів, звернув увагу, що форма відомостей змінилася й запропонував ознайомитися з типовими зауваженнями експертів по минулорічних акредитаціях і врахувати їх при підготовці до наступних акредитацій.
Наприкінці фахівці відповіли на запитання учасників зустрічі та побажали плідної роботи й зразкових акредитацій.
Організація семінарів і тренінгів є успішним прикладом реалізації інформаційної підтримки та координаційної допомоги Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету усім учасникам освітнього процесу.