16 травня 2022 року завідувачка кафедри мехатроніки та пакувальної техніки,професорка Людмила Кривопляс-Володіна провела відкрите лекційне заняття «Використання логістичних ланцюгів на підприємствах пакувальної і переробної галузі харчової промисловості. Основи логістичного підходу в побудові технологічних процесів. Методика ОЕЕ» з курсу «Виробнича логістика». На занятті були присутні директор Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого, доцент Сергій Блаженко, викладачі кафедри та магістранти групи ПМ-1-1М.
Лекторкою були висвітлені питання, пов’язані з логістичними ланцюгами та логістичними мережами на прикладі харчової та пакувальної галузі; методика оцінювання характеристик надійності функціональних модулів пакувальних машин; розрахунок загальних складових надійності обладнання; методу розрахунку OEE (Overall Equipment Effectiveness); синтезу пакувальної машини на базі критеріальної оцінки; Predictive Maintenance – як найсучасніших підходів в обслуговуванні обладнання.
Метою заняття була імплементація ключових умінь і навичок володіння інженерним математико-статистичним апаратом у вирішенні задач виробничої логістики, формування професійних якостей майбутнього інженера-механіка, актуалізація міжпредметних зв’язків, інтенсифікація здобутих знань на практиці, реалізація інтегрованих soft-ресурсів за професійним спрямуванням.
Основними формами роботи під час заняття були проєктні технології та комунікативно-діяльнісна інтеракція, що забезпечило реалізацію комунікативного підходу в навчанні спеціалізованого курсу. Запитання і обговорення після завершення лекції, підтвердили зацікавленість магістрантів представленим матеріалом. Для залучення магістрантів у навчальну діяльність використовувалися можливості додатку Google Форми.
У ході лекції, позитивне враження на колег-викладачів справили наступні аспекти її організації та проведення: використання прийомів, які забезпечують активізацію групи та окремої особистості, вміння зацікавити аудиторію, педагогічна доцільність вибору методів навчання, розвиток критичного мислення слухачів, здійснення диференційованого підходу до поданої інформації, переконливість і ефективність наведених фактів та прикладів, системність, послідовність, доступність і завершеність розгляду поставлених питань, їх теоретичне узагальнення і висновки.
Відкрите заняття було проведене на високому методичному рівні та відповідає основним програмним вимогам здійснення організації даного виду педагогічної діяльності.