13 грудня 2022 р. на кафедрі технології м'яса і м'ясних продуктів відбулася міжуніверситетська гостьова онлайн-лекція «Просування українського крафту: практичні рекомендації в нових реаліях».
Співвласниця комунікаційної агенції BRPR, засновниця PR Profi Club Марія Медведєва поділилася досвідом роботи з українськими і міжнародними брендами, навела складові успішних проєктів, представила можливості просування крафтового продукту на вітчизняному ринку.
Лекція була прочитана для здобувачів освітнього ступеня «Магістр» міждисциплінарної освітньо-наукової програми «Промислові та крафтові технології для HоRеCа в туризмі» та освітньо-професійних програм «Технології зберігання, консервування та переробки м'яса», «Технології продуктів бродіння і виноробства», «Туризмознавство» за ініціативи гарантки освітньо-наукової програми Оксани Топчій.
На запрошення завідувача кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів Василя Пасічного до лекції долучилися викладачі кафедр технології м'яса і м'ясних продуктів, туристичного та готельного бізнесу, біотехнології продуктів бродіння і виноробства, економічної теорії, здобувачі освітньої програми «Крафтові технології» Державного торговельно-економічного університету з професоркою Тетяною Юдіною та наукова спільнота Львівського державного університету фізичної культури ім. І. Боберського – завідувач кафедри туризму Андрій Голод і завідувачка кафедри готельно-ресторанного бізнесу Марія Паска.
Цікавою була інформація про можливість залучення крафтових виробників до програм туристичних турів, використання соціальних мереж для реклами нових локацій. Марія Медведєва поділилася досвідом, як знаходити бізнес-ідеї, залучати клієнтів і постійно збільшувати продажі. Тема лекції надзвичайно зацікавила усіх присутніх і викликала безліч запитань.
Колектив кафедри та усі слухачі висловлюють вдячність Марії Медведєвій та сподіваються на подальшу співпрацю.