Студенти кафедри маркетингу просто не уявляють життя без драйву та постійного руху. Куратори і викладачі дали їм маленьку підказку, як прикрасити дистанційне навчання яскравими барвами. Майбутні маркетологи миттєво знайшли «магічний портал» у карантині та відкрили вікно до Парижу, і не тільки.
Скориставшись віртуальними платформами та додатками, зокрема Google Arts&Culture, Google expeditions і багатьма іншими, студенти здійснили безліч експедицій, а також відвідали найвидатніші пам’ятки культури та мистецтва.
Незабутні враження залишили по собі онлайн-екскурсії паризьким Лувром у форматі 3D, тур до Національної Галереї Британії, іспанський театр-музей Сальвадора Далі та Білий Дім у Вашингтоні.
У перервах між навчанням студенти-маркетологи встигли побувати на П'ятій авеню Нью-Йорка та побачити вражаючу колекцію Фріка, а на вікенді познайомитись із експонатами лондонського музею мадам Тюсо та навіть отримати дозу адреналіну у Кабінеті жахів.
Із експозицій видатних художників найбільш запам’яталися веб-екскурсія виставкою Едварда Мунка та прогулянка залами музею Ван Гога. Твори Е. Мунка, зокрема картина «Крик», вразили внутрішньою глибиною й тривожністю, а таємнича чарівність «Зоряної ночі» Ван Гога надихнула майбутніх маркетологів до розкриття власного творчого потенціалу.