На початку навчального року здобувачі групи ТІ-2-4 Навчально-наукового інституту харчових технологій разом зі старшим куратором, доцентом кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства Романом Кириленком уперше відвідали сучасну крафтову пивоварню, яка була побудована наприкінці 2021 року. У організації та проведенні заходу посприяв аспірант кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства Олександр Руденко, який успішно поєднує роботу на посаді головного технолога цієї пивоварні з науковою складовою своєї майбутньої дисертаційної роботи.
На початку керівник проєктів «BEERMASTERBREWERY» Віктор Ващук розповів про перспективи розвитку крафтового пивоваріння України і ознайомив із нинішніми тенденціями європейського ринку пива, окреслюючи економічну складову цього пивного бізнесу та особливості ведення технологічних процесів. До речі Віктор Ващук є випускником Українського державного університету харчових технологій (нині — НУХТ), отримав кваліфікацію спеціаліста на кафедрі біотехнології продуктів бродіння і виноробства, розпочинав свою фахову практичну діяльність на ПрАТ «ОБОЛОНЬ».
Потім здобувачі під егідою головного технолога мали можливість ознайомитися з технологічними аспектами, які спонукають до творчого підходу у виробництві кожного нового сорту пива. Здобувачі під час дегустації переконалися, що якість продукції підтверджується високою культурою виробництва, а також використанням висококондиційної сировини та допоміжних матеріалів імпортного виробництва. Крім того, технічне виконання технологічного обладнання та з’єднання його трубопроводами знаходиться на високому рівні, адже поставляється обладнання від одного з найкращих чеських виробників, компанії Сzech Brewmasters.
Керівництво пивоварні запевняє, що реалізація грандіозного проєкту «BEERMASTERBREWERY» виведе компанію ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на новий рівень ведення бізнесу – власне виробництво цікавого та сучасного продукту під вже упізнаваним брендом та охопленням широкого кола споживачів.
Фізично пивоварня «BEERMASTERBREWERY» одним боком дотична до флагманського магазину «Сільпо Бразилія» у ТРЦ «Respublika Park», а з іншої скляної сторони – до власного грандіозного Beermaster Pub.
Потужність пивоварні становить близько 120 тис. літрів на рік.
Ідея власної пивоварні полягає у тому, щоб створювати новий і цікавий продукт – пиво, вироблене як за класичною технологією, так і з дотриманням сучасних світових трендів, так званої «нової школи пивоваріння». Девіз компанії – «Головною задачею є нові враження наших Гостей! Через рішучі, а часом і ризикові експерименти, ми допоможемо нашим Гостям відчути яскраві емоції, збагнути, що не існує меж у смакових всесвітах, а також просто відпочити та насолодитись першими ковтками нашого пива».
Однією зі стратегій створення цікавих і авторських сортів пива є ідея колаборацій із кращими представниками світового пивоваріння, які входять у перелік партнерів «Власного Імпорту» від ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», що дасть змогу отримати новий досвід, зміцнити існуючі відносини та заявити про себе на світовому ринку особливого пива.
Тож уже незабаром споживач зможе спробувати перші сорти пива у власному, першому, грандіозному Beermaster Pub, а також знайти це пиво на полицях магазинів ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Трохи згодом будуть представлені перші лімітовані релізи з серії «Бочкової витримки» від Beermaster Brewery.
Наші здобувачі освіти переконалися, що «BEERMASTERBREWERY» – це пивоварня нової хвилі – одноманітно та сумно точно не буде!