У рамках вивчення дисципліни «HR-навігатор» до здобувачів освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ завітала Яна Бокотько, сертифікована експертка з гостинності всесвітньовідомої мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s. Ця управлінська позиція була введена в компанії із відкриттям ресторанів нового формату «досвід майбутнього» у 2018 році, а кандидати на її зайняття, як і Яна свого часу, проходять спеціальну підготовку за корпоративною програмою «Guest Experience Leadership Course».
Спікерка пояснила, як влаштовані сходи менеджерських посад у McDonald’s – від працівника кухні до директора ресторану та на вищому рівні керівників центрального офісу; як побудована його HR-політика, зокрема, адаптація новачків та їх робота з інструкторами, навчання у тренінговому центрі, оцінка за KPI, компенсації та винагороди, фірмова валюта МакБакс, благодійні проєкти розвитку лікарень і облаштування сімейних кімнат від фундації Дім Рональда МакДональда в Україні.
Гостя вказала на відмінності менеджера з гостинності від традиційних для сфери HoReCa посад хостес і адміністратора, його задачі у підтримці позитивного іміджу ресторану; розповіла про стандарти сервісного обслуговування відвідувачів, яким навчають і яких дотримуються працівники мережі, та внутрішню систему управління клієнтським досвідом (customer experience management) і враженнями. Чималий інтерес у аудиторії викликало спростування нею популярних серед пересічних споживачів міфів щодо технології приготування страв і сервісу в McDonald’s, а також кейси нестандартних робочих ситуацій і форс-мажорів із власної практики.
Колектив кафедри економіки праці та менеджменту НУХТ вдячний Яні Бокотько за насичену корисним матеріалом «гостьову» лекцію та тренування у бакалаврів-менеджерів персоналу навиків клієнтоорієнтованості.