Попри складну ситуацію, спричинену військовою агресією проти нашої країни, наші науковці тримають стрій й не припиняють свої пошуки та дослідження у всіх галузях, діляться своїми здобутками з колегами та оприлюднюють їх результати.
23-24 травня 2022 року кафедра вищої математики імені професора Можара В.І. спільно з колегами з Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова провела Всеукраїнську науково-методичну конференцію «Сучасні науково-методичні проблеми математики у вищій школі».
Конференція працювала у двох секціях: «Математичні методи в інженерних задачах» та «Методичні проблеми математичної освіти». До її роботи долучилися науковці з провідних наукових установ і закладів вищої освіти, а також, що особливо радує, зовсім юні науковці-школярі.
Свої доробки презентували математики Інституту математики НАН України, Інституту механіки ім. С.П. Тимошенка НАН України, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Національного авіаційного університету, Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського, Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г.Короленка, Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Поліського національного університету, Вінницького національного технічного університету, Сумського національного аграрного університету, Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського, Хмельницького національного університету, Національного центру «Мала академія наук України», СШЗ №69 м. Києва, КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6.
Низку актуальних цікавих доповідей представили викладачі кафедри вищої математики імені професора Можара В.І.
Наразі сформований і оприлюднений збірник тез доповідей конференції. У матеріалах висвітлено шляхи і методи інтенсифікації навчального процесу й вплив новітніх наукових розробок на формування майбутніх фахівців.