Високий рівень підготовки фахівців з маркетингу у Національному університеті харчових технологій постійно підтверджується успіхами як у навчанні, так у науковій діяльності студентів. Креативність і наукова новизна постійно вирізняють навчально-наукові роботи здобувачів-маркетологів, що дозволяє їм брати активну участь і перемагати у численних конкурсах та олімпіадах. Подібні заходи активно стимулюють студентство до наукової діяльності та є дуже популярними, оскільки дають можливість оприлюднити найкращі кваліфікаційні роботи зі всіх ЗВО України.
Не став винятком і черговий, VI Всеукраїнський конкурс дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітнім ступенем «Бакалавр» і «Магістр» 2021-2022 н.р., який проводився на базі кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету.
У цьому конкурсі взяли активну участь і вибороли перемогу дві здобувачки кафедри маркетингу Владислава Бутурлім та Анастасія Шевчук. Владислава отримала Диплом І ступеня за кваліфікаційну роботу «Оцінювання перспектив підприємства щодо можливих обсягів збуту продукції» за освітнім степенем «Бакалавр». Анастасія представила свою роботу «Оцінювання конкурентних позицій підприємства на ринку» за освітнім ступенем «Магістр» і нагороджена Дипломом ІІІ ступеня.
Журі конкурсу та рецензенти відзначили високий рівень, наукову новизну, актуальність і практичну маркетингову спрямованість представлених робіт.
Подібні перемоги є свідченням високого рівня підготовки випускників-маркетологів, результатом плідної праці всього колективу кафедри маркетингу.
Вітаємо із заслуженою перемогою здобувачок Владиславу Бутурлім і Анастасію Шевчук та їхню наукову керівницю, доцентку кафедри маркетингу Ольгу Крайнюченко!