Н У Х Т

Маркетинг у дії: у НУХТ відбувся освітній івент «History of Brands»

07 листопада 2025

Маркетинг у дії: у НУХТ відбувся освітній івент «History of Brands»

На кафедрі маркетингу в рамках вивчення дисциплін «Інсайти маркетингових активностей» (для здобувачів першого курсу спеціальності «Маркетинг», лекторка – старша викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко) та «Івент-маркетинг» (для здобувачів четвертого курсу цієї ж спеціальності, лекторка – професорка кафедри маркетингу Лариса Капінус) відбувся інтерактивний івент «History of Brands», присвячений історії створення та розвитку всесвітньовідомих брендів. Захід став результатом практичної співпраці студентів різних курсів: першокурсники досліджували інсайти маркетингових стратегій, а старшокурсники реалізували отримані знання у форматі події, продемонструвавши свої навички організації маркетингових івентів.

Захід відкрила гарантка освітньо-професійної програми «Маркетинг» Світлана Розумей, яка привітала учасників натхненними словами про силу бренду як символу довіри, емоцій і креативності. Вона побажала здобувачам освіти відчути себе справжніми стратегами брендингу – людьми, які не просто продають, а формують історії, що залишаються в пам’яті поколінь.

Учасники заходу поринули у захопливий світ компаній, що формують наші щоденні звички – від Apple і Red Bull до Roshen, Supercell та McDonald’s. Кожна команда презентувала власне дослідження історії бренду, відкриваючи маловідомі факти та показуючи, як креатив і стратегічне мислення перетворюють звичайну ідею на легенду ринку.

Родзинкою події став маркетинговий брейн-ринг, який об’єднав команди у справжньому інтелектуальному батлі. Студенти змагалися у швидкості мислення, креативності та знанні брендів, демонструючи, що маркетинг – це не лише теорія, а й азарт, стратегія і командний дух.

До заходу долучилася кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, підготувавши англомовні запитання на тему «Історія брендів». Ці запитання вимагали від студентів першого курсу не лише спеціалізованих знань та ерудиції, але й володіння англійською мовою. Учасники квізу успішно справилися із завданнями й продемонстрували високий рівень іншомовних компетенцій.

Окремою гордістю події стала участь представників компанії «PepsiCo Україна» – офіційного спонсора заходу. Пані Ольга Гришина та Анастасія Лактіонова (магістрантка кафедри маркетингу, освітньої програми «Маркетинг») поділилися зі студентами інсайтами з корпоративного світу, розповіли про шлях бренду PepsiCo та роль маркетингу у розвитку глобальної компанії.

Серед експертів конкурсу, які активно долучалися до обговорень, мотивували здобувачів освіти сміливо мислити та творчо підходити до аналізу брендів, були відповідальний за роботу зі студентами Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, гарантка освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня освіти, доцентка кафедри маркетингу Ірина Бойко та відповідальна за комунікації зі стейкхолдерами, доцентка кафедри маркетингу Наталія Скригун. Їхня участь надала заходу професійної глибини та академічного натхнення.

Завершилося свято теплими словами подяки офіційним спонсорам – компанії «PepsiCo Україна» та магазину «Світлячок-Оптовичок». Цей освітній івент вкотре довів, що студенти-маркетологи НУХТ не лише знають історії брендів, а й уже створюють власні.

Опублікований: 07-11-2025
Читайте також:
Майстер-клас від викладачки НУХТ для здобувачів польського професійного навчального закладу

Професійні навички наших викладачів високо цінуються не тільки в нашій країні, але й за її межами. А оскільки вони не звикли гаяти час, то і літні відпустки проводять із користю. Зокрема, доцентка кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів Наталія Сабадаш провела польською мовою майстер-клас із очищення шк...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Майстер-клас від викладачки НУХТ для здобувачів польського професійного навчального закладу 31 липня 2023

ЗНО до магістратури: виші отримають тести у день іспиту

Матеріали для проведення єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування для осіб, які вступатимуть до магістратури і проходитимуть тестування у вишах, будуть надаватися Українським центром оцінювання якості освіти в день проведення тестування. За інформацією УЦОЯО, матеріали єдиного вступного іспиту будуть розміщені 11 липня 2...

ЧИТАТИ ДАЛІ

ЗНО до магістратури: виші отримають тести у день іспиту 06 липня 2018

Онлайн-знайомство вступників із Навчально-науковим інститутом харчових технологій

Уже зовсім скоро перед випускниками шкіл, гімназій, ліцеїв постане питання вибору свого професійного шляху, а відтак, і закладу вищої освіти, де вони опановуватимуть обрану спеціальність. У великому розмаїтті сучасних освітніх пропозицій дуже легко заплутатися й розгубитися. Як зробити правильний вибір хвилює і сьогоднішніх старшокласників, і випус...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Онлайн-знайомство вступників із Навчально-науковим інститутом харчових технологій 01 лютого 2021

Челендж «До Перемоги»

Всеукраїнський челендж «ДО ПЕРЕМОГИ» підхопили студенти Відокремленого структурнпого підрозділу «Полтавський фаховий коледж Національного університету харчових технологій».  Для участі в челенджі спортсмени коледжу зняли відео з виконанням фізичних вправ і словами підтримки нашим захисникам і захисницям, опублікували його у соціальних мережах з хе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Челендж «До Перемоги» 12 травня 2022