Н У Х Т

Маркетинг у дії: у НУХТ відбувся освітній івент «History of Brands»

07 листопада 2025

Маркетинг у дії: у НУХТ відбувся освітній івент «History of Brands»

На кафедрі маркетингу в рамках вивчення дисциплін «Інсайти маркетингових активностей» (для здобувачів першого курсу спеціальності «Маркетинг», лекторка – старша викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко) та «Івент-маркетинг» (для здобувачів четвертого курсу цієї ж спеціальності, лекторка – професорка кафедри маркетингу Лариса Капінус) відбувся інтерактивний івент «History of Brands», присвячений історії створення та розвитку всесвітньовідомих брендів. Захід став результатом практичної співпраці студентів різних курсів: першокурсники досліджували інсайти маркетингових стратегій, а старшокурсники реалізували отримані знання у форматі події, продемонструвавши свої навички організації маркетингових івентів.

Захід відкрила гарантка освітньо-професійної програми «Маркетинг» Світлана Розумей, яка привітала учасників натхненними словами про силу бренду як символу довіри, емоцій і креативності. Вона побажала здобувачам освіти відчути себе справжніми стратегами брендингу – людьми, які не просто продають, а формують історії, що залишаються в пам’яті поколінь.

Учасники заходу поринули у захопливий світ компаній, що формують наші щоденні звички – від Apple і Red Bull до Roshen, Supercell та McDonald’s. Кожна команда презентувала власне дослідження історії бренду, відкриваючи маловідомі факти та показуючи, як креатив і стратегічне мислення перетворюють звичайну ідею на легенду ринку.

Родзинкою події став маркетинговий брейн-ринг, який об’єднав команди у справжньому інтелектуальному батлі. Студенти змагалися у швидкості мислення, креативності та знанні брендів, демонструючи, що маркетинг – це не лише теорія, а й азарт, стратегія і командний дух.

До заходу долучилася кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, підготувавши англомовні запитання на тему «Історія брендів». Ці запитання вимагали від студентів першого курсу не лише спеціалізованих знань та ерудиції, але й володіння англійською мовою. Учасники квізу успішно справилися із завданнями й продемонстрували високий рівень іншомовних компетенцій.

Окремою гордістю події стала участь представників компанії «PepsiCo Україна» – офіційного спонсора заходу. Пані Ольга Гришина та Анастасія Лактіонова (магістрантка кафедри маркетингу, освітньої програми «Маркетинг») поділилися зі студентами інсайтами з корпоративного світу, розповіли про шлях бренду PepsiCo та роль маркетингу у розвитку глобальної компанії.

Серед експертів конкурсу, які активно долучалися до обговорень, мотивували здобувачів освіти сміливо мислити та творчо підходити до аналізу брендів, були відповідальний за роботу зі студентами Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, гарантка освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня освіти, доцентка кафедри маркетингу Ірина Бойко та відповідальна за комунікації зі стейкхолдерами, доцентка кафедри маркетингу Наталія Скригун. Їхня участь надала заходу професійної глибини та академічного натхнення.

Завершилося свято теплими словами подяки офіційним спонсорам – компанії «PepsiCo Україна» та магазину «Світлячок-Оптовичок». Цей освітній івент вкотре довів, що студенти-маркетологи НУХТ не лише знають історії брендів, а й уже створюють власні.

Опублікований: 07-11-2025
Читайте також:
Відбулася Конференція трудового колективу НУХТ

24 вересня 2019 року відбулася Конференція трудового колективу університету. Розпочалася вона з оголошення результатів виборів делегатів Конференції трудового колективу, про що детально доповів голова оргкомітету, перший проректор Володимир Яровий. Після цього делегати Конференції обрали голову Конференції, заступників голови та секретаря Конфере...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відбулася Конференція трудового колективу НУХТ 24 вересня 2019

Молоді вчені – пакувальній індустрії

Викладачі і здобувачі освіти Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого взяли активну участь у 20-й науковій конференції для молодих вчених «Новітні технології пакування». Організатори заходу – Клуб пакувальників України, Київський міжнародний контрактовий ярмарок, Національний університет харчових технологій, Міністер...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Молоді вчені – пакувальній індустрії 08 червня 2021

Про логістичні рішення при експорті органічної продукції дізналися викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів

Доценти кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Наталія Фалендиш та Інна Зінченко взяли участь в онлайн-тренінгу «Логістичні рішення при експорті та контроль при відвантаженні органічної продукції», проведеному за ініціативи єдиної української Сертифікаційної компанії «Органік стандарт». Метою тренінгу було ознайомлення вітчизня...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про логістичні рішення при експорті органічної продукції дізналися викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів 21 серпня 2020

Наш студент – бронзовий призер Чемпіонату світу і володар Кубку Києва з пауерліфтингу

Наприкінці 2018 року Україна вперше в історії отримала право на проведення Чемпіонату світу з пауерліфтингу, push pull та окремих видів вправ під егідою федерації GPA-IPO (WORLD CHAMPIONSHIP GPA-IPO 2018), учасниками якого стали 550 спортсменів із 25 країн. Кожний із них ніс із собою неймовірний позитив і надзвичайні емоції у міксі з цілковитою гот...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наш студент – бронзовий призер Чемпіонату світу і володар Кубку Києва з пауерліфтингу 08 січня 2019