Н У Х Т

Маркетинг у дії: у НУХТ відбувся освітній івент «History of Brands»

07 november 2025

Маркетинг у дії: у НУХТ відбувся освітній івент «History of Brands»

На кафедрі маркетингу в рамках вивчення дисциплін «Інсайти маркетингових активностей» (для здобувачів першого курсу спеціальності «Маркетинг», лекторка – старша викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко) та «Івент-маркетинг» (для здобувачів четвертого курсу цієї ж спеціальності, лекторка – професорка кафедри маркетингу Лариса Капінус) відбувся інтерактивний івент «History of Brands», присвячений історії створення та розвитку всесвітньовідомих брендів. Захід став результатом практичної співпраці студентів різних курсів: першокурсники досліджували інсайти маркетингових стратегій, а старшокурсники реалізували отримані знання у форматі події, продемонструвавши свої навички організації маркетингових івентів.

Захід відкрила гарантка освітньо-професійної програми «Маркетинг» Світлана Розумей, яка привітала учасників натхненними словами про силу бренду як символу довіри, емоцій і креативності. Вона побажала здобувачам освіти відчути себе справжніми стратегами брендингу – людьми, які не просто продають, а формують історії, що залишаються в пам’яті поколінь.

Учасники заходу поринули у захопливий світ компаній, що формують наші щоденні звички – від Apple і Red Bull до Roshen, Supercell та McDonald’s. Кожна команда презентувала власне дослідження історії бренду, відкриваючи маловідомі факти та показуючи, як креатив і стратегічне мислення перетворюють звичайну ідею на легенду ринку.

Родзинкою події став маркетинговий брейн-ринг, який об’єднав команди у справжньому інтелектуальному батлі. Студенти змагалися у швидкості мислення, креативності та знанні брендів, демонструючи, що маркетинг – це не лише теорія, а й азарт, стратегія і командний дух.

До заходу долучилася кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, підготувавши англомовні запитання на тему «Історія брендів». Ці запитання вимагали від студентів першого курсу не лише спеціалізованих знань та ерудиції, але й володіння англійською мовою. Учасники квізу успішно справилися із завданнями й продемонстрували високий рівень іншомовних компетенцій.

Окремою гордістю події стала участь представників компанії «PepsiCo Україна» – офіційного спонсора заходу. Пані Ольга Гришина та Анастасія Лактіонова (магістрантка кафедри маркетингу, освітньої програми «Маркетинг») поділилися зі студентами інсайтами з корпоративного світу, розповіли про шлях бренду PepsiCo та роль маркетингу у розвитку глобальної компанії.

Серед експертів конкурсу, які активно долучалися до обговорень, мотивували здобувачів освіти сміливо мислити та творчо підходити до аналізу брендів, були відповідальний за роботу зі студентами Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, гарантка освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня освіти, доцентка кафедри маркетингу Ірина Бойко та відповідальна за комунікації зі стейкхолдерами, доцентка кафедри маркетингу Наталія Скригун. Їхня участь надала заходу професійної глибини та академічного натхнення.

Завершилося свято теплими словами подяки офіційним спонсорам – компанії «PepsiCo Україна» та магазину «Світлячок-Оптовичок». Цей освітній івент вкотре довів, що студенти-маркетологи НУХТ не лише знають історії брендів, а й уже створюють власні.

Published on: 07-11-2025
Read also:
У НУХТ визначили переможців Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Харчові технології» серед студентів освітнього рівня «молодший спеціаліст»

23-24 травня на базі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції відбувся ІІ-й етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Харчові технології» (спеціалізація «Виробництво харчової продукції») серед студентів закладів освіти, що здійснюють підготовку за освітнім рівнем «молодший спеціаліст». Захід проводився за підтримки ...

READ YOURSELF

У НУХТ визначили переможців Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Харчові технології» серед студентів освітнього рівня «молодший спеціаліст» 27 may 2019

Переможний дебют професорсько-викладацького складу НУХТ у районних змаганнях із волейболу

27 березня 2019 р. відділ у справах молоді та спорту Голосіївської районної державної адміністрації м. Києва проводив змагання з волейболу в рамках Спартакіади серед збірних команд професорсько-викладацького складу ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації, розташованих на території Голосіївського району м. Києва. Нашу збірну представляли викладачі кафедр біот...

READ YOURSELF

Переможний дебют професорсько-викладацького складу НУХТ у районних змаганнях із волейболу 28 march 2019

Реалії сьогодення та перспективи майбутнього в технологіях водопідготовки обговорювали науковці

25 жовтня 2022 р. в  нашому університеті за участі Інституту колоїдної хімії та хімії води ім. А.В. Думанського Національної академії наук України (ІКХХВ), Асоціації виробників мінеральних та питних вод України, а також кафедри технології цукру і підготовки води проведено ІV Міжнародну науково-практичну конференцію «Перспективи майбутнього та реалі...

READ YOURSELF

Реалії сьогодення та перспективи майбутнього в технологіях водопідготовки обговорювали науковці 26 october 2022

Наші викладачі – на першому в історії України національному відборі Всесвітнього кондитерського конкурсу «World Chocolate Masters»

21 січня 2022 року викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, професор Олег Кузьмін, доценти Людмила Дейниченко, Віра Зуйко, Олена Павлюченко, Ольга Коваль, Юлія Фурманова, Ігор Устименко, старший викладач Володимир Захаров, асистенти Ганна Березова, Марина Гулевата, Володимир Польовик відвідали перший в історії України націо...

READ YOURSELF

Наші викладачі – на першому в історії України національному відборі Всесвітнього кондитерського конкурсу «World Chocolate Masters» 22 january 2022