Цикл гостьових лекцій для здобувачів кафедри маркетингу продовжила маркетологиня ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Тема виявилася неймовірно цікавою для студентів освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр» спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»).
Цього разу зустріч була присвячена темі, яка не втрачає актуальності і є особливо важливою для молодого фахівця – «Цільова аудиторія та її роль у побудові ефективних маркетингових комунікацій». Лекторка поділилася зі здобувачами практичними рекомендаціями щодо способів визначення своєї цільової аудиторії, пошуку «больових точок» покупців і методів роботи з ними. Пані Лілія озвучила лайфхаки формування унікальної торгової пропозиції для покупців, що може вирости в справжню конкуренту перевагу та зробити клієнтів просто закоханими у ваш бренд.
Наприкінці лекції фахівчиня наголосила на необхідності безперервного всебічного саморозвитку та професійного зростання, як гарантії наближення до когнітивних полів різних цільових аудиторій і кращого розуміння цінностей споживача. Також лекторка порадила інформаційні ресурси, які стануть у пригоді здобувачам не тільки в навчанні, але й в роботі. Зустріч завершилась традиційною A&Q-сесією. Питання слухачів до спікерки довели актуальність теми та зацікавленість здобувачів освіти у продовженні такого формату співпраці зі стейкхолдерами кафедри.