Команда нашого університету успішно опановує другу сесію Модуля 1 «Роль університетів у контексті суспільних трансформацій» Програми професійного розвитку академічних менеджерів, яка реалізується Британською Радою за ініціативи Міністерства освіти і науки України, в рамках спільного проєкту МОН та Світового банку «Удосконалення вищої освіти в Україні заради результатів».
Друга сесія «Розмова про політику» була зосереджена на осмисленні сутності освітньої політики як інструменту впливу, що відображає цінності, інтереси, ідеї та відповідає на виклики часу. Учасники опрацювали ключові аспекти законодавчого регулювання вищої освіти в Україні, поглибили розуміння інституційної автономії закладів вищої освіти, а також ознайомилися зі сучасними підходами до формування міждисциплінарних і спільних освітніх програм.
Особливий акцент був зроблений на інструменти гнучкості освітнього процесу – дуальну освіту, індивідуальні траєкторії навчання та актуальні зміни у стандартах вищої освіти. Сесія сприяла формуванню здатності до стратегічного бачення освітньої політики, критичного осмислення взаємозв’язку між глобальними реформами та локальними освітніми практиками.
У другій сесії Програми від НУХТ брали участь директорка Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету, доцентка кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів Олена Подобій (лідерка команди), проректор з соціально-побутових питань Микола Копера, проректор з наукової роботи, доцент кафедри мехатроніки та пакувальної техніки Сергій Токарчук, в.о. завідувача кафедри процесів та апаратів харчових виробництв, відповідальна секретарка Приймальної комісії, доцентка Юлія Запорожець, завідувач кафедри біотехнології і мікробіології, професор Віктор Стабніков, в.о. завідувача кафедри економіки і права, доцентка Юлія Левченко, заступник завідувача кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, професор Олег Кузьмін.
Цей навчальний етап допоміг академічним менеджерам університету глибше усвідомити роль закладу вищої освіти у формуванні політики та реалізації змін, що мають забезпечити якісний розвиток системи вищої освіти в Україні в контексті суспільних трансформацій.