Н У Х Т

Інформаційні технології, як основа комунікації викладачів у період карантину

29 квітня 2020

Інформаційні технології, як основа комунікації викладачів у період карантину

24 квітня 2020 року на платформі Zoom відбулося планове засідання кафедри автоматизації та комп’ютерних технологій систем управління, у якому взяли участь 26 викладачів і співробітників кафедри та декан факультету автоматизації і комп’ютерних систем Андрій Форсюк.

Під час онлайн-засідання увага акцентувалася на таких основних питаннях:

1. Апробація дистанційної платформи Zoom серед викладачів кафедри.
2. Особливості завершення навчального року здобувачами четвертого та інших курсів. (При розгляді цього питання було наголошено, що для формування електронних відомостей викладачі кафедри повинні занести результати поточного і підсумкового контролю, а також усі заняття згідно з розкладом в електронний журнал.)
3. Дистанційні курси та індивідуальні кабінети викладача.
4. Прийом курсових проектів (робіт), дипломних проектів бакалаврів (денна, заочна форма).
5. Накази та розпорядження від ректорату.
6. Підготовка та здача навчально-методичних розробок у період карантину.

У  нинішніх реаліях, коли ще й карантин продовжений до 11 травня, навчання не припиняється. Завдяки сукупності сучасних технологій, викладачі кафедри активно проводять онлайн-консультації та заняття із використанням відео-зв`язку. Використовують мобільні онлайн-платформи  Zoom, Skype Viber, Telegram, аби студентам вдавалося опановувати якомога ширше всю інформацію, та щоб їх самостійна робота була на належному рівні.

Навчайтеся в режимі онлайн. Залишайтеся вдома! Будьте здорові! 

Опублікований: 29-04-2020
Читайте також:
Завершилося стажування аспірантки кафедри технології молока і молочних продуктів у Республіці Польща

З 1 по 31 липня 2022 р. аспірантка кафедри технології молока і молочних продуктів Вікторія Сапіга, яка здобуває освітній ступінь «Доктор філософії» за спеціальністю 181 «Харчові технології» (керівниця – професорка Галина Поліщук), пройшла наукове стажування в Університеті природничих наук в Любліні на запрошення члена комісії харчових наук Польсько...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Завершилося стажування аспірантки кафедри технології молока і молочних продуктів у Республіці Польща 02 серпня 2022

В університеті стало на два члена Міжнародної академії холоду більше

Фахівці нашого університету користуються заслуженим авторитетом і повагою серед колег за високий професійний рівень й вагомі здобутки. Їх праця високо оцінюється на самих різних рівнях – від державного до фахових і академічних інституцій. Ось і ще два наших колеги здобули заслужене визнання. У рамках наукового семінару, що відбувся на кафедрі тепл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

В університеті стало на два члена Міжнародної академії холоду більше 06 червня 2019

Презентація освітньої програми «Менеджмент персоналу» у Васильківському професійному ліцеї

Гарантка освітньої програми «Менеджмент персоналу» Ліана Мазник відвідала Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради Васильківський професійний ліцей – заклад із сучасним освітнім простором, професійною та гостинною командою, талановитими і мотивованими здобувачами. Під час зустрічей з групами різних спеціальностей і курсів, викладачка ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Презентація освітньої програми «Менеджмент персоналу» у Васильківському професійному ліцеї 03 жовтня 2024

Усі тонкощі роботи обладнання здобувачі опановують на виробничій практиці

Здобувачі  спеціальності 133 «Галузеве машинобудування» освітньо-професійної програми «Інжиніринг харчових та біотехнологічних виробництв» ІV курсу денної форми здобуття освіти та ІІ курсу скороченого терміну денної форми здобуття освіти з 13 січня по 9 лютого 2025 р. проходять виробничу практику на ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». Щодня вони ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Усі тонкощі роботи обладнання здобувачі опановують на виробничій практиці 20 січня 2025