12 жовтня 2023 року на кафедрі туристичного та готельного бізнесу відбулася гостьова лекція. Очільниця відділу маркетингу мережі турагенцій ХО Інна Маркова розповіла здобувачам спеціальності 242 «Туризм і рекреація» та викладачам кафедри про особливості побудови успішного маркетингу у турагенції.
Мережа агенцій ХО наразі об’єднує 225 офісів по всій Україні під гаслом: «ХО – це мережа турагенцій яскравих людей!». Наголошуючи на необхідності системного залучення туристів, мережа агенцій пропонує ефективні інструменти для розвитку власного бізнесу.
План гостьової лекції охоплював такі питання: як виглядає типова турагенція в Україні; як виглядає маркетинг, якщо це хобі; що таке особистий бренд; що дає реклама і як її запустити за 40 секунд; для чого потрібні чат-боти та CRM-системи; що робить турагенції успішними.
Інна Маркова підкреслила, що в поточних умовах важливим для сучасної турагенції є побудова єдиної системи комунікації з клієнтом за допомогою різних каналів – омніканальність. Учасники лекції дізналися про роль SMS-розсилки у роботі сучасної турагенції. Зрозуміли, що основою успіху у роботі турагенції на ринках різних країн світу є вивчення впливу різних маркетингових інструментів на потенційних туристів, виявлення та використання найдієвіших із них.
Отриману інформацію здобувачі зможуть використовувати у своїй майбутній професійній діяльності, а викладачі кафедри – у навчальному процесі.
Викладачі й здобувачі освіти вдячні Інні Марковій і чекають на нові зустрічі!