Студенти кафедри маркетингу прослухали відомий на весь світ курс «Наука добробуту». Він був створений на базі Єльського університету і зараз з ним може безкоштовно ознайомитись кожний на онлайн-платформі Coursera. Сучасна та прогресивна молодь трансформувала поняття «щастя» та «добробуту» на власний розсуд. Традиційне мірило щастя, яке було притаманне старшим поколінням, вже не актуальне. Все більше число молоді вкладає у вище згадані поняття свій сенс і своє розуміння.
Уроки допомогли студентам-маркетологам правильно розтлумачити поняття «щастя», розібратися в способах його досягнення та засвоїти маленькі хитрощі, які підвищують якість життя. Розглядались питання «правильних та здорових» звичок, і того, що потрібно робити, щоб стати по-справжньому щасливим. Наприклад, в одному з розділів курсу розповідалося, як почуття подяки активізує частини мозку, і людина починає краще та продуктивніше працювати та навіть спати вночі, що особливо важливо і актуально під час дистанційного навчання.
«Наука добробуту» сприяла інтелектуальному зростанню та усвідомленому розумінню життєво важливих речей. Студенти кафедри маркетингу з цікавістю та захопленням прослухали прогресивні уроки, які логічно пов'язані між собою і засновані на новітніх дослідженнях. Особливо доречним був формат матеріалу, що сприяв якісному засвоєнню нової інформації через відео, тексти та інтерактивні завдання.