У нашому університеті реалізується право здобувачів освіти на самостійне планування своєї освітньої траєкторії. До 25% навчальних дисциплін вони можуть обрати самостійно.
Здобувачі першого, другого і третього курсів освітньо-професійної програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» зустрілися з гаранткою освітньої програми Світланою Старовойтовою, щоб здійснити вільний вибір навчальних дисциплін на 2023-2024 навчальний рік. До зустрічі долучилися лектори дисциплін, а також завідувач кафедри біотехнології і мікробіології Віктор Стабніков, деканка факультету біотехнології та екологічного контролю Наталія Грегірчак і заступник деканки Юрій Резніченко.
Напередодні зустрічі здобувачі мали можливість ознайомитися з анотаціями дисциплін, що пропонуються до вибору – з дисциплінами загальноуніверситетського каталогу, каталогу галузі знань 16 «Хімічна та біоінженерія», каталогу освітньо-професійної програми та інших освітніх програм. Зауважимо, що стейкхолдери неодноразово відзначали позитивну практику широкого переліку вибіркових компонент, яка дозволяє здобути необхідні та важливі навички soft- і hard-skills, реалізовану у межах освітньої програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна».
У ході онлайн-зустрічі гарантка освітньої програми Світлана Старовойтова детально окреслила процедуру вибору дисциплін відповідно до Положення про порядок реалізації здобувачами вищої освіти права на вільний вибір навчальних дисциплін у Національному університеті харчових технологій, навела терміни проведення та які саме дисципліни пропонуються.
Окремо наголосила на датах проведення першого 12-16 квітня 2023 р. (та за необхідності, другого 18-22 квітня 2023 р.) туру електронного голосування. Зроблена гаранткою презентація дозволила здобувачам чітко зрозуміти сукупний обсяг обов’язкової та вибіркової складових, а також визначити, з якого переліку дисциплін потрібно зробити вибір, обсяг навчальних дисциплін і семестр їх викладання. Світлана Старовойтова закликала здобувачів свідомо підійти до питання вибору навчальних дисциплін для подальшої реалізації гнучких індивідуальних траєкторій навчання, врахувати тематики курсових робіт/проєктів, у тому числі й тему майбутньої кваліфікаційної роботи, а також коло професійних інтересів.
Окрема подяка лекторам дисциплін, що пропонуються до вибору, за долучення до зустрічі та інформативні, яскраві презентації, які дозволили здобувачам оцінити усю важливість і необхідність вивчення пропонованих дисциплін.
Бажаємо здобувачам зробити правильний вибір!