Нещодавно відбувся перший SDG Opinion Space який відвідала доцент кафедри маркетингу Вікторія Стеценко.
SDG Opinion Space – комунікаційний майданчик для обговорення основних проблем, що виникли перед світом, ролі цілей сталого розвитку у подоланні цих проблем.
Студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ, що активно беруть участь у житті суспільства, мають враховувати сучасні напрями розвитку людства, його глобальні проблеми та досягнення.
Здобуваючи на таких заходах знання, викладачі переносять їх в аудиторне навчання, що сприяє формуванню успішної молоді, яка нині за партами НУХТ.
Спікерами виступили представники різних секторів: міжнародної організації (Маркус Бранд, UNDP), державного сектору (Павло Онищенко, Міністерство економіки України), бізнесу (Лілія Марачканець, «Астарта»), громадського сектору (Микола Скиба, Український інститут майбутнього), молоді (Богдана Мисик, SDG-амбасадорка), що урізноманітнило підходи до вирішення глобальних викликів.
Розвиваючись самостійно, здобуваючи нові знання, викладачі кафедри маркетингу готують конкурентних на ринку праці випускників зі спеціальностей «Маркетинг», «Журналістика» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».