23 червня 2022 року викладачі університету та коледжів НУХТ відвідали навчальні заняття «Цифрові інструменти Google для вищої освіти» у формі онлайн-семінару.
Захід був організований у межах співпраці Google Україна та Міністерства освіти і науки України та проведений директоркою ТОВ «Академія цифрового розвитку», сертифікованою тренеркою Google Антоніною Букач.
Метою семінару було ознайомлення керівних і педагогічних кадрів галузі освіти як цільової групи з перевагами та особливостями рішень Google for Education для вищої та фахової передвищої освіти, продемонструвати можливості використання цифрових інструментів Google для викладацької та наукової діяльності.
Згідно з програмою навчання викладачами були опановані теми: знайомство з цифровими інструментами для взаємодії під час освітнього процесу Google Workspace for Education, основи Google Workspace for Education; огляд основних освітніх інструментів і функцій; переваги в здійсненні управління закладом освіти; практичні рекомендації щодо ефективного використання Google Академія; демонстрація можливостей розширеного пошуку Google та Google Сповіщень; робота з даними: як використовувати Google Public Data, Dataset Search, Google Data Studio та Google Cloud Platform для наукової діяльності; оновлення і доповнення цифрових інструментів Google Workspace for Education для оптимізації освітнього процесу онлайн.
На завершення семінару учасники виконали онлайн декілька практичних завдань, що продемонструвало переваги використання цифрових інструментів Google у викладацькій роботі.
Опанувавши теми навчальних занять, наші викладачі розвинули та вдосконалили інформаційно-цифрові компетентності, сформували навички створення інноваційних продуктів в освітній діяльності, зокрема, для організації дистанційного навчання.
За результатами навчальних занять як підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у галузі освіти учасники отримали сертифікати.
Онлайн-семінар «Цифрові інструменти Google для вищої освіти» дав змогу викладачам навчально-наукового комплексу НУХТ розширити можливості використання цифрових інструментів для організації освітнього процесу.