Н У Х Т

Брендинг роботодавця на прикладі відомих компаній: цікаві дослідження здобувачів кафедри маркетингу

17 листопада 2023

Брендинг роботодавця на прикладі відомих компаній: цікаві дослідження здобувачів кафедри маркетингу

Бренд очима споживача та очима працівника – чи існує зв'язок? Цікаві дослідження провели викладачі й здобувачі кафедри маркетингу спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

Результати були представлені на черговому засіданні студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Ініціатор дослідження – доцент Андрій Никоненко – здійснив огляд брендингу компанії Google як роботодавця. Високий імідж, престижність та ефективна модель 70/20/10 – це лише окремі переваги для потенційних працівників. І, виявляється, співробітники компанії настільки задоволені, що здійснюють її промоцію силами SMM та WOM.

Одна з учасниць дослідження – здобувачка кафедри маркетингу Маргарита Москвіна – розповіла цікаві факти брендингу роботодавця The Coca‑Cola Company. Зокрема, цікавість викликала платформа кар’єрного розвитку Opportunity Marketplace, яка надає співробітникам компанії додаткові можливості зростання.

Катерина Лукашенко представила своїм друзям і колегам результати дослідження іміджу ТОВ «Нова пошта», SWOT-аналіз компанії та специфіку сприйняття бренду клієнтами і працівниками.

І наприкінці Юлія Перебийніс розповіла багато цікавого про бренд Danone і його концепцію цінностей HOPE і концепцію культури CODES.

Результати досліджень неодмінно стануть ще одним кроком на шляху до професійного розвитку наших здобувачів, а слухачі гуртка отримали цікаву інформацію і гарно провели час. Дружний колектив здобувачів і викладачів кафедри маркетингу продовжуватиме такий досвід і в майбутньому.

Опублікований: 17-11-2023
Читайте також:
Поради від Стіва Джобса на черговому засіданні movie club

15 грудня відбулося обговорення промови Стіва Джобса перед студентами Стенфордського університету, яке організувала доцентка кафедри іноземних мов професійного спрямування Інна Форостюк. Кожний студент планує своє майбутнє, яке очікує його після закінчення університету. Що їм обрати? Яка робота буде цікава? Тож поради відомих людей завжди корисні....

ЧИТАТИ ДАЛІ

Поради від Стіва Джобса на черговому засіданні movie club 16 грудня 2021

Від цифрових інструментів у бізнесі до екологічного підприємництва: широке коло питань обговорили на секції «Економічна теорія»

8 квітня 2025 року в рамках 91-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті» успішно працювала секція «Економічна теорія». Цей науковий захід став продовженням традиції щорічних студентських конференцій, що організовуються кафедрою економічно...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Від цифрових інструментів у бізнесі до екологічного підприємництва: широке коло питань обговорили на секції «Економічна теорія» 09 квітня 2025

Четвертокурсники обговорюють основні біоетичні проблеми

Враховуючі реалії воєнного стану, здобувачам освіти нашого університету були запропоновані різні форми комунікації з викладачами для навчання. Студенти 4 курсу спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» виявили велику зацікавленість у вивченні дисципліни «Основи біобезпеки та біоетики» і обрали проведення онлайн-занять за допомогою платформи...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Четвертокурсники обговорюють основні біоетичні проблеми 04 травня 2022

На перетині бізнесу й освіти: викладачі НУХТ – серед учасників «Бізнес-школи «Артеріум»!

Завершився надзвичайний проєкт «Бізнес-школа «Артеріум» для викладачів ЗВО, який став платформою для глибокого переосмислення ролі освіти в сучасному світі. Протягом двох місяців викладачі з різних куточків України, і серед них представники нашого університету з кафедри біотехнології і мікробіології та кафедри технології жирів, хімічних технологій...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На перетині бізнесу й освіти: викладачі НУХТ – серед учасників «Бізнес-школи «Артеріум»! 10 червня 2025