Н У Х Т

Брендинг роботодавця на прикладі відомих компаній: цікаві дослідження здобувачів кафедри маркетингу

17 листопада 2023

Брендинг роботодавця на прикладі відомих компаній: цікаві дослідження здобувачів кафедри маркетингу

Бренд очима споживача та очима працівника – чи існує зв'язок? Цікаві дослідження провели викладачі й здобувачі кафедри маркетингу спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

Результати були представлені на черговому засіданні студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Ініціатор дослідження – доцент Андрій Никоненко – здійснив огляд брендингу компанії Google як роботодавця. Високий імідж, престижність та ефективна модель 70/20/10 – це лише окремі переваги для потенційних працівників. І, виявляється, співробітники компанії настільки задоволені, що здійснюють її промоцію силами SMM та WOM.

Одна з учасниць дослідження – здобувачка кафедри маркетингу Маргарита Москвіна – розповіла цікаві факти брендингу роботодавця The Coca‑Cola Company. Зокрема, цікавість викликала платформа кар’єрного розвитку Opportunity Marketplace, яка надає співробітникам компанії додаткові можливості зростання.

Катерина Лукашенко представила своїм друзям і колегам результати дослідження іміджу ТОВ «Нова пошта», SWOT-аналіз компанії та специфіку сприйняття бренду клієнтами і працівниками.

І наприкінці Юлія Перебийніс розповіла багато цікавого про бренд Danone і його концепцію цінностей HOPE і концепцію культури CODES.

Результати досліджень неодмінно стануть ще одним кроком на шляху до професійного розвитку наших здобувачів, а слухачі гуртка отримали цікаву інформацію і гарно провели час. Дружний колектив здобувачів і викладачів кафедри маркетингу продовжуватиме такий досвід і в майбутньому.

Опублікований: 17-11-2023
Читайте також:
Фахівці «Retail Group Ukraine» відзначають практичну цінність бакалаврських робіт випускників кафедри технології оздоровчих продуктів

На кафедрі технології оздоровчих продуктів відбулося чотири засідання із захистів дипломних проектів і дипломних робіт випускників-бакалаврів денної форми навчання за напрямом підготовки «Харчові технології та інженерія» та одне засідання із захистів дипломних проектів бакалаврів заочної форми навчання за спеціальністю «Харчові технології». Екзаме...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фахівці «Retail Group Ukraine» відзначають практичну цінність бакалаврських робіт випускників кафедри технології оздоровчих продуктів 21 червня 2019

До проведення лабораторних занять на кафедрі готельно-ресторанної справи залучають закордонних фахівців-практиків

Кафедра готельно-ресторанної справи активно залучає зовнішніх стейкхолдерів до навчального процесу. Цього разу на запрошення асистентки кафедри Маріанни Маршаленко до проведення лабораторних занять із дисципліни «Основи гостинності» для здобувачів вищої освіти англомовної групи ГС-1-9а долучився Юрій Новиков – шеф-кухар готелю «SportHotel am Semme...

ЧИТАТИ ДАЛІ

До проведення лабораторних занять на кафедрі готельно-ресторанної справи залучають закордонних фахівців-практиків 29 березня 2021

Відбувся захист магістерських робіт зі спеціальності «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів»

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбувся захист магістерських робіт зі спеціальності «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів» денної форми навчання. Очолила роботу екзаменаційної комісії директор Центральної виробничо-технологічної лабораторії Об’єднання підприємств хлібопекарської про...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відбувся захист магістерських робіт зі спеціальності «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів» 24 лютого 2017