«Реальні переваги арбітражу трафіку порівняно з Digital-професіями» – актуальна тема, що зібрала у студклубі НУХТ здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Гостьова лекція від СЕО академії «Arbitrage Up» Андрія Леськіва відкрила майбутнім підкорювачам ринку «must have» основи та секретні коди успіху афіліат-маркетингу: арбітраж трафіку vs digital професії, інсайти для новачків, як прокачати свої навички через івенти та ком’юніті. Що спільного між арбітражником, таргетологом і контекстологом та хто з них заробляє найбільше, де брати товари для рекламування, і який вигляд мають лідери ринку, а найголовніше – скільки можна заробляти у різних вертикалях. Цікаві кейси і топ 5 причин, чому варто працювати арбітражником, а наприкінці на наших здобувачів очікувала реєстрація на розіграш курсу, який включає безкоштовне навчання в академії.
Колектив кафедри маркетингу НУХТ, викладачі і студенти, щиро дякують Андрію Леськіву та Академії Arbitrage Up за цікавий і корисний досвід і сподіваються на подальшу співпрацю і нові зустрічі!