Н У Х Т

Маркетинг

Інститут економіки і управління

Інститут економіки і управління

Контактна інформація
01601, м. Київ, вул. Володимирська 68,
корп. "В", ауд. 203, 312

Cторінка інституту

Код та назва спеціальності

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Форма навчання

Денна, Заочна

Освітній ступінь

Доктор філософії

Підготовка фахівців освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» у галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг» та освітньо-науковою програмою «Маркетинг»

У сучасних умовах трансформації вітчизняної та світової економіки все більшого значення набуває нова підприємницька філософія, що орієнтована на потреби споживача та спрямована на забезпечення їх задоволення в якості основи для досягнення мети підприємства. Досконале знання потреб споживача та виробництво товарів, що їх задовольняють, – єдина можливість досягти цілей, пов’язаних з прибутком, збільшенням обсягів продажу, проникненням на нові ринки. Лише професійні маркетологи, які знаються на актуальних методах та інструментах сучасного маркетингу, технологіях та методиках прийняття управлінських рішень з урахуванням ризику та невизначеності, спроможні вирішувати ці завдання, що дозволить підприємству досягнути поставлених цілей. Саме це обґрунтовує актуальність створення умов для навчання і професійного зростання майбутніх керівників та науковців, які надалі використовуватимуть свої знання у професійній та науково-педагогічній діяльності.

У Навчально-науковому інституті економіки і управління створені власні наукові школи, які дають можливість здійснювати ефективну підготовку фахівців третього (освітньо-наукового) рівня – докторів філософії. На базі випускової кафедри маркетингу здійснюється підготовка докторів філософії за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування».

Метою освітньо-наукової програми «Маркетинг» є підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців з маркетингу, здатних розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері сучасного маркетингу, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики; оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, а також провести власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення, захистити дисертацію.

Освітньо-наукова програма «Маркетинг» орієнтована на створення нового знання в галузі маркетингу, оновлення методології та маркетингових технологій, розробки на цій основі практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління системою маркетингу ринкового суб’єкта в комерційній та некомерційній сферах діяльності.

Нормативний час підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії становить чотири роки, що передбачає виконання освітньо-наукової програми та проведення власного наукового дослідження. Навчання в аспірантурі надає змогу поглибити свої теоретичні та дослідницькі знання, проводити оригінальні дослідження, розвивати власний науковий потенціал у сфері маркетингу.

Освітньо-наукова програма «Маркетинг» спрямована на проблемно-орієнтоване навчання, містить систему обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів, які вибудовані в логічній послідовності вивчення, що дозволить підготувати фахівців освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» та забезпечить формування загальних та фахових компетентностей.

Освітня складова передбачає 60 кредитів ЄКТС (обов'язкові компоненти складають 45 кредитів та широкий набір вибіркових компонент загальним обсягом 15 кредитів) Аспіранти вивчають різноманітні навчальні дисципліни, що спрямовані на здобуття глибинних знань зі спеціальності та розвитку фахових компетентностей; дисципліни для оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями; дисципліни, що спрямовані на набуття універсальних навичок дослідника; дисципліни для набуття здатності застосовувати основи педагогіки і психології, організовувати та проводити навчальні заняття в освітньому процесі у закладах вищої освіти; дисципліни з розвитку мовних компетентностей.

Вибіркові компоненти посилюють цикл професійної підготовки здобувачів та уможливлюють право вибору навчальних дисциплін з урахуванням індивідуальних потреб аспірантів.

Заняття проводять провідні викладачі та експерти з різних галузей знань, які постійно проходять зарубіжні стажування, мають патенти про винаходи, публікують власні наукові доробки у періодичних виданнях, включених до наукометричних баз Scopus та Web of Sciences.

Освітньо-наукова програма передбачає педагогічну практичну підготовку здобувачів третього рівня вищої освіти, яка дає можливість здобути компетентності, потрібні для подальшої науково-педагогічної діяльності.

Здобувачі третього рівня вищої освіти в результаті навчання отримають необхідні знання та навички для проведення самостійних наукових досліджень та формулювання системного наукового світогляду, вміння працювати у науковому колективі, розуміючи відповідальність за результати роботи. Аспіранти мають можливості у реалізації наукових, дослідницьких та творчих інтересів.

Компетенції доктора філософії зі спеціальності 075 «Маркетинг» дають можливість виконувати професійні обов’язки на посадах наукових, науково-педагогічних, адміністративних працівників у науково-дослідних установах, закладах вищої освіти, інших установах та організаціях, що здійснюють дослідження та/або підготовку фахівців у сфері маркетингу; професіоналів, керівників, менеджерів з маркетингу, менеджерів зі збуту, менеджерів із зв’язків з громадськістю, менеджерів з реклами  – в установах та на підприємствах державної та приватної форми власності всіх галузей економіки; експертів, аналітиків в установах та організаціях.

Остання зміна: 08 червня 2024

Терміни та вартість навчання

Денна форма навчання 51 300 грн за два семестри Термін навчання:
4 роки
Заочна форма навчання 38 600 грн за два семестри Термін навчання:
4 роки

вступ в аспірантуру

  • Для вступу у 2024 році потрібно було надати результати Єдиного вступного іспиту (ЄВІ) за 2023 або 2024 рік. Оцінка за іноземну мову має бути не менше ніж 100 балів, а за тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК) — не менше ніж 160 балів. Результати ЄВІ були автоматично внесені до вашої картки в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО).
  • Для конкурсного відбору осіб, які вступають на навчання для здобуття ступеня доктора філософії, зараховуються бали вступних іспитів зі спеціальності та іноземної мови, а також результати інших форм вступних випробувань (у формі іспитів, співбесід, презентацій дослідницьких пропозицій чи досягнень), якщо вони передбачені Правилами прийому.
  • Умовою допуску до вступного іспиту з іноземної мови є наявність позитивного результату складання ЄВІ (єдиного вступного випробування з іноземної мови), отриманого вступником в 2024 році.
  • ...

Детальніше

 

 

Детальніше про ВСТУП перейти