Підготовка фахівців освітньо-наукового ступеня
«Доктор філософії»
у галузі знань G «Інженерія, виробництво та будівництво» за спеціальністю G7 «Автоматизація, комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка» та освітньо-науковою програмою
«Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»
Загальна характеристика. Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії за спеціальністю G7 "Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка" спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, здатних до проведення самостійних наукових досліджень, розробки та впровадження новітніх технологій в галузі автоматизації. Програма поєднує в собі глибоке теоретичне навчання з практичним застосуванням знань у різних галузях промисловості.
Сильні сторони програми:
1. Актуальні програмні результати навчання:
- формування програмних результатів навчання здійснюється з урахуванням сучасних тенденцій розвитку та новітніх знань у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій.
- систематичне оновлення фахових дисциплін дозволяє досягти поставлених результатів навчання та забезпечити високу якість підготовки фахівців.
- зрозумілі та деталізовані критерії оцінювання освітньої компоненти наведені у відповідних робочих програмах, що забезпечує прозорість та об’єктивність оцінювання.
- широкий спектр інструментів та обладнання з автоматизації, а також навчально-методичного забезпечення, які відповідають сучасним тенденціям розвитку галузі.
- університет отримує потужну підтримку від роботодавців та підприємств-партнерів у вигляді обладнання для лабораторій, що підтверджується наявною матеріально-технічною базою.
- у робочій групі, що займається розробкою та вдосконаленням освітньої програми, представлені роботодавці та здобувачі, що забезпечує актуальність та відповідність програми ринку праці.
- збір, аналіз та врахування інформації щодо кар’єрного шляху випускників допомагає покращувати програму та забезпечувати її відповідність потребам ринку праці.
2. Розвиток навичок «soft skills»:
- в університеті створені належні умови для розвитку «soft skills» під час вивчення освітніх компонентів, виконання наукової роботи, апробації та опублікування її результатів.
- університет має власні фахові журнали категорії Б, зокрема «Наукові праці НУХТ» та «Харчова промисловість», де здобувачі можуть безкоштовно публікувати результати своїх досліджень.
- ефективне функціонування служби психологічної підтримки забезпечує здобувачам необхідну допомогу та підтримку.
3. Система дистанційного навчання:
- наявність системи дистанційного навчання на базі Moodle, яка повністю укомплектована навчально- методичним забезпеченням, дозволяє здобувачам зручно отримувати знання дистанційно.