Вивчення гастрономічного туризму – це не тільки лекції та вебінари. Це ще й участь у важливих акціях, які втілюють ідеї гастрономічного туризму в життя.
Здобувачі 1 курсу спеціальності «Туризм» під час вивчення дисципліни «Винний та гастрономічний туризм: досвід ЄС для України» долучилися до голосування за найкращий логотип до нової гастрономічної продукції «KYIV PIE».
Kyiv pie – це невеликий пиріг круглої форми на бездріжджовому тісті з різними начинками (овочевий, рибний та з яловичим лівером), який об’єднує українські традиції та сучасні тренди. Київський пиріг – це оновлений елемент гастрономічної кухні Києва, створений із метою популяризації гастрономічного туризму у столиці України.
З п’яти варіантів логотипу, запропонованих Управлінням туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради спільно з представниками Всеукраїнської асоціації гастрономічного туризму та асоціацією шеф-кухарів України, здобувачі освіти обрали на власний розсуд той варіант, що буде презентувати столицю серед туристів і жителів Києва.