В університеті триває період дистанційного навчання. Нагадуємо всім про необхідність регулярно працювати в системі дистанційного навчання НУХТ cde.nuft.edu.ua.
Студентам радимо звернути увагу на кінцеві терміни прийому завдань по кожному предмету. Слідкуйте за календарем подій і розпочинайте роботу над завданнями завчасно, аби встигнути:
- з’ясувати вимоги до виконання робіт;
- у разі виникнення запитань отримати відповіді та роз’яснення від викладачів (на форумі, через повідомлення або пошту);
- виконати завдання в повному обсязі;
- надіслати їх на перевірку через систему дистанційного навчання.
Звертаємо увагу на те, що час від часу система може працювати значно повільніше через надмірне навантаження, особливо в ті дні, коли призначена велика кількість останніх термінів прийому робіт. Зазвичай це п’ятниці, неділі, а також останній тиждень періоду дистанційного навчання. Також ніхто не застрахований від можливих збоїв через технічні причини. Вони стаються доволі рідко, але є непередбачуваними. Тож єдиною гарантією успішного прийому робіт є завчасне виконання та надсилання виконаних завдань!
Пам’ятайте, якщо завдання здаються невчасно, це може призвести до:
- зниження балів за прострочену відповідь;
- закриття можливості здати роботу після вказаного останнього терміну.
У разі технічних проблем із доступом до сайту дистанційного навчання (зміна e-mail тощо) або виникнення інших питань щодо організації дистанційного навчання радимо звертатись до:
- старост;
- кураторів (наставників) груп;
- викладачів, відповідальних за дистанційне навчання (по кожній кафедрі);
- безпосередньо відділу дистанційного навчання (ауд. Б-311, (044) 289-46-00, cde@nuft.edu.ua).
Викладачам нагадуємо про необхідність регулярно заходити на сайт дистанційного навчання та працювати в системі. Навіть якщо студенти не надсилають виконаних робіт, потрібно перевіряти:
- обговорення на форумах по своїх предметах;
- особисті повідомлення;
- коментарі до вже перевірених робіт, адже в деяких завданнях студенти можуть залишати питання і там (особливо, якщо було вказано на наявні недоліки та необхідність доопрацювання роботи).
Прохання по можливості вчасно відповідати на всі запитання. Це спростить роботу і студентам, і викладачам. Завдяки попередньому узгодженню вимог до виконання та порядку здачі завдань студентам не потрібно буде переробляти, а викладачам – заново перевіряти роботи.
Крім цього, нагадуємо, що кожного тижня здійснюється аналіз по роботі викладачів у системі дистанційного навчання.
У системі фіксується:
- факт авторизації на сайті;
- тривалість роботи.
Оскільки робота є віддаленою, користувачі самі обирають, у який день і час їм зручніше працювати з системою. Проте, неприпустимо, якщо на сайт дистанційного навчання не заходять протягом тижня! Платформа дистанційного навчання покликана полегшити організацію навчального процесу в зимовий час, але без участі викладачів вона працювати не може! Зверніть на це увагу.
Бажаємо всім успішної роботи в дистанційний період!