У секції «Маркетинг» 91-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті» результати своїх наукових і практичних досліджень представили здобувачі спеціальностей D5 «Маркетинг» (освітньої програми «Маркетинг»), D7 «Торгівля» (освітньої програми «Підприємництво та торгівля») і С7 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», а також третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, кваліфікації «доктор філософії з маркетингу».
Інструментарій трейд-маркетингу, рекламні ігри розуму та вплив на свідомість, емоційні квести в маркетингу, кейс із клієнтською близькістю «MAKEUP», квітковий букет атмосферного маркетингу «Кловського саду» та калейдоскоп сезонного маркетингу в ресторанах – лише окремі напрями досліджень, представлені здобувачами кафедри.
За результатами конференції найкращі роботи отримали відзнаки. Вітаємо переможців – Віру Кучерину, Анну Хамуляк, Валерію Бібікову, Анну Мелашедченко, Камілу Серебреннікову, Вікторію Грицай та Анну Слюсар, усіх учасників та їхніх керівників! Бажаємо подальших наукових маркетингових, підприємницьких і рекламних звершень!