Відбулася відкрита онлайн-лекція доцентки кафедри маркетингу Ольги Антонової з дисципліни «Дизайн реклами та PR».
Викладачка розказала майбутнім рекламістам про особливості використання шрифтів при розробленні дизайну реклами. На численних прикладах показала характерні риси основних типів шрифтів, навчила вирізняти їх з-поміж інших, щоб добирати найбільш відповідні своїй меті, різновиду реклами та потребам аудиторії. Приділила увагу й такому важливому питанню, як дотримання авторських прав при використанні шрифтів.
Здобувачі дізналися про таємниці гармонійного комбінування шрифтів для своїх майбутніх рекламних шедеврів. Повчилися шукати відмінності, які творять гармонію контрасту, і схожості, які, навпаки, породжують конфлікт у сприйнятті. А завдяки сучасним мультимедійним технологіям змогли побачити, як здійснюється пошук шрифтових пар із застосуванням спеціалізованих інтернет-ресурсів.
Ці корисні знання та практичні рекомендації з типографіки обов’язково стануть студентам у нагоді при створенні майбутніх бакалаврських робіт і власних рекламних проєктів.