На кафедрі туристичного та готельного бізнесу відбулася гостьова лекція «PR: успішні кейси та стратегії» від практикуючої піарниці й спеціалістки з міжнародних комунікацій з дев’ятирічним досвідом роботи Тетяни Сугак.
Лекція була побудована на основі досвіду організації масштабних кейсів і проєктів, серед яких концерти, національні церемонії, фестивалі, в тому числі: фестиваль Underhill European Music Festival, головна туристична нагорода країни Ukraine Tourism Awards, концерти зарубіжних артистів Lara Fabian, Maneskin, LP, Placido Domingo, Jose Carreras та інші, проєкт «Як звучить Україна» від команди «Орел і Решка», BADOEV TEAM. У сфері професійних інтересів Тетяни – PR туристичного бренду України (міжнародні комунікації + Україна) від ГО Visit Ukraine. У професійній скриньці піарниці знаходяться публікації про події в українських і світових виданнях FINANCIAL TIMES, The Telegraph, INDEPENDENT, INSIDER, In Touch, FINANCIAL REWIEW, EL NACIONAL.CAT, FLIPBOARD, Travel Guide, а також ЗМІ США, Австралії та Латинської Америки.
Спікерка поділилася зі здобувачами реальними кейсами та розповіла на прикладі конкретних проєктів про тонкощі роботи, основи побудови комунікаційної стратегії, поділилась професійними лайфхаками та новими прийомами, які активно використовуються на ринку. На прикладі різних кейсів здобувачі змогли попрактикуватись у побудові комунікаційних кампаній для різних напрямків бізнесу, отримали практичні поради по налагодженню зв’язків зі ЗМІ, інфлюенсерами та партнерами.
На прикладі івент-кейсу «Фестиваль Underhill European Music Festival» розібрали в деталях медіа-планування івенту й тонкощі роботи з представниками ЗМІ, організацію роботи піар-команди фестивалю та інше.
Розібравши кейс інфлюенс-кампанії для міста Умань, здобувачі навчилися пошуку інформаційних приводів, застосували креативні прийоми по створенню цікавих ідей, ціль яких зацікавити ЗМІ.
А за допомогою кейсу «Ukraine Tourism Awards» опрацювали методи комунікації з редакторами, блогерами, інфлюенсерами та лідерами думок. Навчились формувати прес-пакети та освоїли основи написання прес-релізу.
Крім теоретичної частини лекції, під час спілкування вчилися реалізовувати комунікаційні прийоми в рамках стратегії, взявши за основу власні ідеї туристичного бренду, згенеровані здобувачами спеціальності «Туризм і рекреація».