Н У Х Т

Гостьова лекція «PR: успішні кейси та стратегії» для здобувачів спеціальності «Туризм і рекреація»

13 березня 2023

Гостьова лекція «PR: успішні кейси та стратегії» для здобувачів спеціальності «Туризм і рекреація»

На кафедрі туристичного та готельного бізнесу відбулася гостьова лекція «PR: успішні кейси та стратегії» від практикуючої піарниці й спеціалістки з міжнародних комунікацій з дев’ятирічним досвідом роботи Тетяни Сугак.

Лекція була побудована на основі досвіду організації масштабних кейсів і проєктів, серед яких концерти, національні церемонії, фестивалі, в тому числі: фестиваль Underhill European Music Festival, головна туристична нагорода країни Ukraine Tourism Awards, концерти зарубіжних артистів Lara Fabian, Maneskin, LP, Placido Domingo, Jose Carreras та інші, проєкт «Як звучить Україна» від команди «Орел і Решка», BADOEV TEAM. У сфері професійних інтересів Тетяни – PR туристичного бренду України (міжнародні комунікації + Україна) від ГО Visit Ukraine. У професійній скриньці піарниці знаходяться публікації про події в українських і світових виданнях FINANCIAL TIMES, The Telegraph, INDEPENDENT, INSIDER, In Touch, FINANCIAL REWIEW, EL NACIONAL.CAT, FLIPBOARD, Travel Guide, а також ЗМІ США, Австралії та Латинської Америки.

Спікерка поділилася зі здобувачами реальними кейсами та розповіла на прикладі конкретних проєктів про тонкощі роботи, основи побудови комунікаційної стратегії, поділилась професійними лайфхаками та новими прийомами, які активно використовуються на ринку. На прикладі різних кейсів здобувачі змогли попрактикуватись у побудові комунікаційних кампаній для різних напрямків бізнесу, отримали практичні поради по налагодженню зв’язків зі ЗМІ, інфлюенсерами та партнерами.

На прикладі івент-кейсу «Фестиваль Underhill European Music Festival» розібрали в деталях медіа-планування івенту й тонкощі роботи з представниками ЗМІ, організацію роботи піар-команди фестивалю та інше.

Розібравши кейс інфлюенс-кампанії для міста Умань, здобувачі навчилися пошуку інформаційних приводів, застосували креативні прийоми по створенню цікавих ідей, ціль яких зацікавити ЗМІ.

А за допомогою кейсу «Ukraine Tourism Awards» опрацювали методи комунікації з редакторами, блогерами, інфлюенсерами та лідерами думок. Навчились формувати прес-пакети та освоїли основи написання прес-релізу.

Крім теоретичної частини лекції, під час спілкування вчилися реалізовувати комунікаційні прийоми в рамках стратегії, взявши за основу власні ідеї туристичного бренду, згенеровані здобувачами спеціальності «Туризм і рекреація».

Опублікований: 13-03-2023
Читайте також:
Виробнича практика здобувачів вищої освіти спеціальності «Готельно-ресторанна справа» у кращих готельних підприємствах

З 10 січня по 13 лютого 2022 р. здобувачі освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» 2 курсу денної форми навчання факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка приходили виробничу практику з урахуванням усіх протиепі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Виробнича практика здобувачів вищої освіти спеціальності «Готельно-ресторанна справа» у кращих готельних підприємствах 22 лютого 2022

Інтернет-пошук – вчимося робити це правильно і безпечно

Інтернет усе впевненіше займає місце основного джерела отримання інформації з різних сфер нашого життя. Не можна знецінювати його роль і у науковій та педагогічній діяльності. Водночас слід пам'ятати, що не вся наведена інформація має однаковий рівень достовірності. Знання ефективних методів пошуку інформації дає змогу знаходити потрібну інформацію...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інтернет-пошук – вчимося робити це правильно і безпечно 03 травня 2024

Визначено строки подання заяв про акредитацію у новому навчальному році

27 серпня на плановому засіданні Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти затвердило графік прийняття заяв про акредитацію та відомостей про самооцінювання освітніх програм від закладів вищої освіти у 2024/25 навчальному році. У новому навчальному році акредитуватимуться п’ять освітньо-професійних програм нашого університету. Нар...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Визначено строки подання заяв про акредитацію у новому навчальному році 29 серпня 2024

ISO 22000:2018 – неформальне навчання для вдосконалення hard skills у харчовій безпеці

У межах неформальної освіти бакалаври освітньої програми «Технології харчування» пройшли сертифікатний курс «ISO 22000:2018. Система управління безпечністю харчових продуктів», орієнтований на розвиток важливих hard skills у сфері харчової безпеки, що дозволяє ефективно впроваджувати та підтримувати систему управління безпечністю харчових продуктів...

ЧИТАТИ ДАЛІ

ISO 22000:2018 – неформальне навчання для вдосконалення hard skills у харчовій безпеці 16 квітня 2025