Днями на кафедрі фінансів магістри під керівництвом професора Лади Шірінян влаштували феєричне свято. Протягом семестру студенти виношували ідеї, як краще представити страховий продукт своєї віртуальної (поки що!) страхової компанії. Що у них з цього вийшло, змогли оцінити гості та члени журі фестивалю – директор Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ Олег Шеремет і викладачі кафедри Світлана Еш, Михайло Арич, Олена Сотніченко, Ганна Роганова, Оксана Толстенко.
Фестиваль страхової реклами проводиться п’ятий рік поспіль, у такий спосіб студенти вивчають тему «Роль реклами в страховому бізнесі» в курсі «Страховий менеджмент».
Від чого ви хотіли б застрахуватися? Від невдалих фото або зйомки прихованою камерою? Від зіпсування взуття відомих брендів? Від викрадення? Від угону авто? Можливо від агресивної поведінки інопланетян під час польоту в космос? Чи вас турбують проблеми зайвої ваги? А може бути, вас непокоїть те, що ваші домашні улюбленці, котики та собачки, поки вас немає вдома, перевертають все догори дригом?
Якщо ви хоч на одне питання відповіли «так», то вам дійсно було б цікаво дізнатися, що запропонували наші магістри. До речі, вони не просто створили рекламу своїх страхових компаній і страхових продуктів, а і порахували страхові тарифи й можливі страхові відшкодування.
За професійний підхід і створений чудовий настрій всі учасники отримали призи. А позитивні емоції, які охопили всіх присутніх, надовго залишаться в спогадах про нестандартні цікаві пари, які проводяться на кафедрі фінансів.