Н У Х Т

Плідна зустріч щодо зменшення споживання солі як стратегія профілактики неінфекційних захворювань

23 may 2025

Плідна зустріч щодо зменшення споживання солі як стратегія профілактики неінфекційних захворювань

У рамках Тижня обізнаності щодо споживання солі відбулася зустріч-політичний діалог «Зменшення споживання солі як стратегія профілактики неінфекційних захворювань», організований Бюро ВООЗ в Україні спільно з Європейським регіональним бюро ВООЗ та у партнерстві з МОЗ України за фінансової підтримки Європейського Союзу та уряду Австрії.

Захід, до якого долучилась доцентка кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Анастасія Шевченко, об’єднав ключових стейкхолдерів з охорони здоров’я, харчової промисловості та профільних організацій.

Учасники обговорили рекомендації ВООЗ щодо зменшення споживання солі в Європейському регіоні, було представлено дані щодо споживання солі в Україні: моніторинг натрію, результати досліджень STEPS, FEEDcities.

Особливу увагу було приділено науковому дослідженню вмісту солі в різних видах хліба, представленому фахівчинею Державного науково-дослідного інституту лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи.

Під час обговорення Анастасія Шевченко акцентувала увагу на важливості наявності хлібобулочних виробів для спеціального дієтичного споживання, зокрема ахлоридних, законодавстві у сфері шкільного харчування з чітко регламентованими вимогами до вмісту солі в стравах, а також на важливості співпраці науковців і виробників.

Учасники могли особисто оцінити органолептичні показники хліба з різним вмістом солі завдяки представленим Всеукраїнською асоціацією пекарів зразкам.

Участь у таких заходах є дуже важливою, адже вони дають змогу порушити питання, які мають на меті покращення здоров’я та потребують вирішення, поділитися результатами й запропонувати подальші кроки.

Вдячні Бюро ВООЗ в Україні за надані фото із заходу.

Published on: 23-05-2025
Read also:
Сучасні тренди та орієнтири молочної промисловості: започатковуємо ще одну наукову традицію

Колективи наших випускових кафедр продовжують зміцнювати партнерські зв’язки з промисловістю і бізнесом, залучаючи фахівців-практиків до цікавих івентів і актуальних обговорень. 29 травня 2024 року кафедра технології молока і молочних продуктів зібрала у дружньому творчому колі виробників молочних продуктів, колег-освітян і науковців, щоб поспілку...

READ YOURSELF

Сучасні тренди та орієнтири молочної промисловості: започатковуємо ще одну наукову традицію 31 may 2024

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління завершилися захисти бакалаврських робіт студентами спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю». Традиційно для кафедри такі захисти – це свято, а не складні випробування. Для студентів, які представляли свої проекти рекламних кампаній для закладів харчування, – це мо...

READ YOURSELF

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю» 26 june 2019

Відбувся День відкритих ноутбуків з НУХТ

Незважаючи на карантинні обмеження, колектив університету робить усе можливе, щоб цього року вступники теж змогли більше дізнатися про наш навчальний заклад, поспілкувавшись із викладачами та студентами. Тож 13 червня відбувся онлайн-вебінар «День відкритих ноутбуків з Національним університетом харчових технологій». Метою такого незвичного формату...

READ YOURSELF

Відбувся День відкритих ноутбуків з НУХТ 15 june 2020

Конкурс «Кращий технолог хлібопекарського та кондитерського виробництв»-2024

Традиційно навесні кафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробів проводить конкурс «Кращий технолог хлібопекарського та кондитерського виробництв». Цього навчального року конкурс відбувся у травні серед здобувачів денної форми навчання 4 курсу та 2 курсу зі скороченим терміном навчання Навчально-наукового інституту харчових технологій...

READ YOURSELF

Конкурс «Кращий технолог хлібопекарського та кондитерського виробництв»-2024 17 may 2024