Н У Х Т

«Солодкі» та «драйвові» інновації у промисловості: прогресивні дослідження наших здобувачів

22 may 2023

«Солодкі» та «драйвові» інновації у промисловості: прогресивні дослідження наших здобувачів

Студентський науковий гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» продовжує свою роботу. Цього разу наші здобувачі представили неймовірні огляди інновацій у актуальних галузях і сферах.

Віталіна Чигинцева та Вероніка Чебанова здійснили огляд інновацій у кондитерській промисловості. Автоматизовані машини від FRITSCH, що відкривають широкі можливості дизайну смаколиків, революційний прорив у світі випічки від MULTITWIST і КРУАСАН IMPRESSA, який забезпечує преміальну якість всього асортименту рулонної продукції. А ще Вероніка та Віталіна здивували учасників гуртка незвичними смаками солодощів. Хочете відчути шоколадний релакс і зануритися у Храм Богів? Ці враження втілює «Dagoba lavender blueberry» – чорний шоколад із натуральним букетом смаків лаванди і чорниці. Ми звикли асоціювати шоколад лише із солодким смаком. Компанія «Vosges Haut-Chocolate» руйнує цей міф, пропонуючи насолодитись «Mo's Bacon Bar», гірким шоколадом із беконом та крупинками солі, зі смаком грибів та арахісового масла, японського васабі та мексиканського анчо. І найцікавіше для тих, хто втомився від виснажливих дієт: шоколад «Lola» від компанії «Cocoa Bio», солодке, що допомагає схуднути.

Продовжили роботу гуртка Віталій Бебех і Дмитро Колодій. Їх тема – «Інновації в автомобілебудуванні» виявилася не менш цікавою. Чому електромобілі є популярними і чи дійсно вони рятують екологію? В які розробки інвестують компанії Google, Uber і Tesla та у чому перевага безпілотних автомобілів? Чим корисні для водіїв системи ADAS і як за допомогою 3D-друку створюються деталі для автомобілів? Це та ще багато цікавого розповіли Дмитро і Віталій, доповнивши напрацювання візуальними прикладами.

Презентації здобувачів викликали жваве обговорення і багато дискусій, думки учасників гуртка іноді розходились, що породжувало нові ідеї та дилеми, а спільно проведений час залишив по собі приємні спогади та став корисним досвідом для майбутніх підприємців, маркетологів і рекламістів.

Published on: 22-05-2023
Read also:
Заклади вищої освіти вперше зможуть отримати від держави базове фінансування на науку

На 2019 рік у державному бюджеті вперше передбачено кошти для базового фінансування науки в закладах вищої освіти – 100 млн. гривень. Про це пише в своїй статті для «Дзеркала тижня» заступник міністра освіти і науки України Максим Стріха. До цього виші могли отримати лише короткострокове конкурсне фінансування під конкретні вузькі проекти. Максим...

READ YOURSELF

Заклади вищої освіти вперше зможуть отримати від держави базове фінансування на науку 15 january 2019

Перші НУХТівські поліграфісти впевнено підтвердили свої знання

Сучасний споживач вимагає якісної безпечної харчової продукції, яка крім гарних смакових властивостей має привабливий зовнішній вигляд. Забезпечення цих властивостей харчових продуктів у більшості випадків гарантує упаковка. Враховуючи потребу виробників у фахівцях, які вміють спроектувати упаковку, створити цікавий привабливий дизайн, організуват...

READ YOURSELF

Перші НУХТівські поліграфісти впевнено підтвердили свої знання 21 june 2019

Тренди кондитерського мистецтва від власника homemade-кондитерської та успішного випускника кафедри готельно-ресторанної справи

На кафедрі готельно-ресторанної справи відбувся науковий семінар «Сучасні тенденції розвитку спеціалізованих закладів ресторанного господарства в умовах сьогодення». Організаторка і модераторка заходу – доцентка Тетяна Нікітіна, на запрошення якої до академічного онлайн-простору кафедри завітав успішний випускник, талановитий кондитер, власник hom...

READ YOURSELF

Тренди кондитерського мистецтва від власника homemade-кондитерської та успішного випускника кафедри готельно-ресторанної справи 09 november 2021