13 жовтня відбулася гостьова онлайн-лекція від мережі АЗК «ОККО» на тему «Алгоритм побудови бренду роботодавця: для залучення та утримання талантів» для здобувачів спеціальностей «Маркетинг» і «Менеджмент» освітніх ступенів «бакалавр», «магістр» і «доктор філософії». Спікеркою стала Любов Шинкарьова – старшв фахівчиня із розвитку бренду роботодавця ОККО, експертка у сфері HR-маркетингу та корпоративної культури. До лекції доєдналися студенти й інших економічних спеціальностей Навчально-наукового інституту економіки і управління.
Спікерка поділилася досвідом побудови сильного бренду роботодавця, що допомагає компаніям не лише залучати найкращих фахівців, а й утримувати їх у команді. На прикладі мережі ОККО Любов розповіла, як системний підхід до HR-процесів і впровадження маркетингових інструментів впливають на мотивацію працівників і формування корпоративної культури.
Лекторка детально пояснила, для кого та чому важливий бренд роботодавця; навела покроковий алгоритм побудови сильного бренду роботодавця з прикладом «ОККО»; роз’яснила інструменти роботи з брендом роботодавця, зокрема, як внутрішній і зовнішній імідж компанії впливають на залучення та утримання співробітників. Особливу увагу приділено практичним аспектам – етапам створення бренду роботодавця, внутрішнім дослідженням, програмам амбасадорів бренду та важливості залучення працівників до розвитку компанії.
Лекція стала нагодою для студентів ближче познайомитися з практиками сучасного HR, дізнатися, як компанії вибудовують репутацію роботодавця, і зрозуміти, які якості цінуються на ринку праці. Подібні ініціативи сприяють формуванню усвідомленого ставлення молоді до майбутньої кар’єри та допомагають студентам орієнтуватися в сучасних тенденціях ринку праці.
Висловлюємо подяку мережі АЗК «ОККО» та Любові Шинкарьовій за співпрацю та навчання наших студентів!