Здобувачі освітньо-професійної програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» – палкі прихильники неформальної освіти. Четвертокурсниця Анна Косяк також вирішила розширювати свої знання завдяки самоосвіті. Під час зустрічей з гаранткою освітньої програми, к.б.н. Світланою Старовойтовою бакалаври ознайомилися з можливостями опанування паралельно з навчанням додаткових неформальних та інформальних курсів. Тому у сьомому семестрі навчання здобувачка вирішила спробувати свої сили у проходженні курсу «Мікроби, Віруси, Інфекції» від Тюбінгенського університету (Німеччина) спільно з Прикарпатським університетом ім. В. Стефаника (Івано-Франківськ, Україна) при Німецькому Бюро Академічних Обмінів (DAAD).
Програма була сповнена цікавих завдань, обговорень матеріалу, командних проєктів, дискусій, тестувань для закріплення знань наприкінці кожного семінару та в кінці семестру для виставлення підсумкового балу й отримання сертифікату.
Для студентки цей курс став у пригоді, оскільки її дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра тісно пов’язана з культивуванням і використанням мікобактеріальних культур для розроблення препарату для туберкулінодіагностики, тож здобувачці було дуже корисно поглибити знання технологій розроблення, здобути нові навички та закріпити вже набуті знання за час навчання в університеті.
У восьмому семестрі здобувачка обрала дисципліну вільного вибору «Технології пробіотиків і вакцин», яку викладає лекторка Світлана Старовойтова. Ця дисципліна охоплює традиційні та новітні технології виробництва медичних імунобіологічних препаратів, заснованих на використанні клітин мікроорганізмів й вірусів, що тісно пов’язано з темою дипломного проєкту студентки. І відповідно до Положення про порядок визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або iнформальної освіти в Національному університеті харчових технологій, Анні перезарахували отриманий сертифікат з курсу «Мікроби, Віруси, Інфекції» у рамках змістовного модуля 2 «Технологія вакцин» з дисципліни «Технологія пробіотиків і вакцин», що підтверджує не лише можливість здобуття неформальної освіти, а й підтримку студентів в освітньому просторі з боку університету.
Тому всім, хто ще вагається, але хоче спробувати власні сили у професійних курсах і використати час із користю, здобувачка рекомендує долучатися до різноманітних можливостей неформальної освіти, оскільки викладачі підтримують ініціативи самоосвіти з боку студентів, які розширюють їх можливості самореалізації в майбутньому.