Магістри-біотехнологи отримали черговий драйвовий тренінг-гру від корпорації «Артеріум», який провели менеджер з навчання персоналу Юлія Старикова, фахівець з навчання та розвитку персоналу Марія Воробйова та випускниця кафедри біотехнології і мікробіології, а тепер і фахівець з навчання та розвитку персоналу Альона Дехтяренко.
Студентів розділили на 2 групи по 9 осіб: перша група мала назву «СБО», а друга – «Ракета». Кожній з груп роздали завдання, де були написані правила. В чому ж вони полягали? Студенти мали уявити себе інженерами, які проектують обслуговуючу станцію для ракети (група «СБО») та саму ракету для перевезення цінного вантажу (група «Ракета»). Окрім цього, магістри мали вести переговори з постачальником деталей для проектування станції та самої ракети, із замовником та, звичайно ж, між групами. Гра складалася з декількох етапів. На першому етапі інженери мали узгодити всі важливі питання з постачальником і замовником; на другому – накреслити схеми власних проектів та, знову ж таки, узгодити їх із керівництвом; на третьому – побудувати макети своїх проектів.
З перших хвилин студенти взялися до роботи і тут почалися палкі дебати. У кожному з учасників прокинувся «інженер», який бачив проект по-своєму, але після довготривалих і тяжких переговорів всі дійшли спільної згоди, як між собою, так і з замовником і постачальником.
Група «Ракета» впоралася зі своїм завданням дещо швидше, ніж «СБО», що й відзначили організатори гри. На жаль, група «СБО» не встигла доопрацювати за встановлений термін свій проект, однак організаторами були відзначені старанність, сумлінність і впевненість у своїх діях учасників команди.
Основним завданням гри було навчитися працювати в команді, вести ділові переговори та проявляти організаторські здібності, з чим студенти впоралися на «відмінно».
Магістри щиро вдячні фахівцям корпорації «Артеріум» за чудові тренінги і доценту кафедри біотехнології і мікробіології Інні Лич за надану можливість поспілкуватися з представникам корпорації і набратися досвіду, який буде корисний при майбутньому працевлаштуванні!